Cross wielen ktm te koop gevraagd

rubenktm

Rookie
15 nov 2009
10
0
Hallo, mijn naam is Ruben en ik ben nieuw op dit forum.

Ik heb een KTM 625 SMC LC4.

Ik ben op zoek naar een setje crosswielen om af en toe ook is enduro te rijden met mijn motor.

Ik ben op zoek naar Ktm cross wielen met de maat 21 inch voor en 18 inch achter.

Kan iemand mij helpen?
 
Dat zijn mooie wielen.

Doe je de schijf van achter er niet bij?

Waar woon je ongeveer?
 
Okeej, Dat is niet zo ver weg.

Ik zie net dat mijn ketting aan de andere kant zit dan bij jou motor. Ik weet niet of dit wiel er in past denk niet dat je het zomaar om kunt draaien.

Dit moet ik nog eens navragen.
 
Okeej, Dat is niet zo ver weg.

Ik zie net dat mijn ketting aan de andere kant zit dan bij jou motor. Ik weet niet of dit wiel er in past denk niet dat je het zomaar om kunt draaien.

Dit moet ik nog eens navragen.

Hoi,

Ik denk dat je de velg wel om kan draaien. Je moet dan alleen de band erafhalen want dan klopt de rijrichting niet meer.

Verder moet je erop letten dat de achtervelg die uit mijn 530 komt geen rubbere trillingsblokjes erin heeft zitten. Ik weet niet of jij dat nu ook heb.

Het wiel zal er waarschijnlijk niet qua breedte direct inpassen. Je moet er denk ik wel afstandsbusjes voor kopen, want jou achterbrug is breder dan die van mijn vermoed ik.

Als je het niet zeker weet kom je gewoon n keer op een mooie dag langs. Dan wisselen we de wielen terplekke om , en zie je gelijk of het wel of niet past
Gtz Kokkie
 
Laatst bewerkt:
Ik zie hier in het onderdelen boek van mijn motor dat er wel rubbere dempingsblokjes in zitten. Denk nie dat het wiel gaat passen dan..

gr.
 
Ik zie hier in het onderdelen boek van mijn motor dat er wel rubbere dempingsblokjes in zitten. Denk nie dat het wiel gaat passen dan..

gr.

Zonder die blokjes rijdt het wat minder trillingsvrij, want daar zijn ze voor. Qua passen mag dat niets uitmaken.
Maargoed, ik zou ook het risico niet nemen.

Succes met verder zoeken

Gr Kokkie
 
ik zie net op een site van ktm spare parts dat de sxc de enduro versie van mijn motor ook niet van die trillingsblokjes heeft. Ik vermoed dus dat de trillingsblokjes er alleen bij suppermotards in zitten...

Ik denk ook wel dat het wiel om te draaien is. Maar ik denk ook dat er afstandsbusjes nodig zijn.

Ik weet alleen niet of de schijf wel op zijn goeie plek komt of dat het achtertandwiel wel in lijn komt met het voortandwiel, Wat denk jij?

Wat ben jij tegengekomen voor problemen toen je je motor ombouwde naar een suppermotard?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben geen problemen tegengekomen omdat ik alles nieuw had besteld voor een SM voor mijn type motor.

Voor je vraag van het tandwiel (wat wel een goeie is) zou ik gewoon een KTM dealer opbellen of een topic openen op de volgende sites

http://www.supermotardforum.nl/forum/index.php?sid=70aaa004f25ce99f8965a8dbd2b007cc

http://www.supermotard.be/

http://alpha.messageboard.nl/182/index.php

Misschien weten die wel de antwoorden.

Houdt er wel rekening mee dat je jezelf eerst in de voorsteltopic jezelf moet voorstellen, anders krijg je waarschijnlijk commentaar ;)
Ik zag jou dat je het op het motor-forum niet gedaan had, en het verbaasd me dat niemand wat zei daarover :Y meestal zijn ze hier erg happig op :)

ik zie net op een site van ktm spare parts dat de sxc de enduro versie van mijn motor ook niet van die trillingsblokjes heeft. Ik vermoed dus dat de trillingsblokjes er alleen bij suppermotards in zitten...

Ik denk ook wel dat het wiel om te draaien is. Maar ik denk ook dat er afstandsbusjes nodig zijn.

Ik weet alleen niet of de schijf wel op zijn goeie plek komt of dat het achtertandwiel wel in lijn komt met het voortandwiel, Wat denk jij?

Wat ben jij tegengekomen voor problemen toen je je motor ombouwde naar een suppermotard?
 
Okeej ik ga nog eens verder informeren :) wil je eens voor mij meten wat de afstand is tussen je tandwiel en je schijf, zeg maar de breedte van de naaf. Ik heb een rolmaat tegen het tandwiel aan gezet en gemeten tot het begin van de schijf. Wat meet jij dan?

groeten
 
Laatst bewerkt:
Ik ga morgen ff meten. De wielen staan netjes op de vliering waar ik nu niet op ga klimmen na n biertje _O- dat gaat dan niet goed ;)

Okeej ik ga nog eens verder informeren :) wil je eens voor mij meten wat de afstand is tussen je tandwiel en je schijf, zeg maar de breedte van de naaf. Ik heb een rolmaat tegen het tandwiel aan gezet en gemeten tot het begin van de schijf. Wat meet jij dan?

groeten
 
Dat vertelde ik ook al :X
Houdt er wel rekening mee dat je jezelf eerst in de voorsteltopic jezelf moet voorstellen, anders krijg je waarschijnlijk commentaar ;)
Ik zag jou dat je het op het motor-forum niet gedaan had, en het verbaasd me dat niemand wat zei daarover :Y meestal zijn ze hier erg happig op :)


[...]
 
Klopt :Y

Ik zag aan jou :P :P :P :P dat het niet kwaad bedoeld was ;) maar ik zag gelijk de gelegenheid om de topic ff omhoog te schoppen :X

Zag ik daarom beetje plagen. Maakt mij niet uit motorrijders helpen elkaat altijd toch?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan