Crossen in en rondom 't Gooi

JJaay

Rookie
10 okt 2009
3
0
Huizen
Hallo Iedereen,

Ik heb al gezocht op dit forum of er je ergens leuk kan crossen in of rondom 't Gooi, maar heb nog niet iets kunnen vinden. Daarom ben ik bij deze maar ff een nieuw topic begonnen.

Mijn vraag is nu of er mensen zijn die wat leuke crossbaantjes weten in of rondom 'T Gooi. Gewoon wat heuveltjes beetje springen enz. of wat leuke bospaadjes.

Alvast bedankt

Groet, JJaay
 
Ja dat is erg makkelijk gezegd. Ik vraag me gewoon af of iemand wat leuke plekjes weet.
 
Ja dat is erg makkelijk gezegd. Ik vraag me gewoon af of iemand wat leuke plekjes weet.
T is ook erg makkelijk om zoiets te vragen zonder er zelf enige moeite voor te doen. Hoe denk je dat andere mensen aan hun plekje's komen? Juist. die hebben ze gezocht. En dan gaan ze dat echt niet op een forum zetten zodat morgen iedereen op 'hun' plek aan het crossen is.
 
Er is niets meer in het 't Gooi. '(
Al vele jaren geleden is de crossbaan Hilversum gesloten.
Daarna werd het gedoogd om nabij de Stichtste brug te rijden.
Die was toen in aanbouw, maar alweer jaren gereed.
Je kunt het nog proberen in Almeerder Zand.
Over de Hollandse Brug aan de linker kant. +/- 10 min van H'sum
Daar wordt nog regelmatig gereden.
Legale alternatieven zijn crossbaan Utrecht en Lelystad.

Tussen Hilversum, Baarn en Lage Vuursche zijn veel zandpaden.
Maar daar zijn zoveel ruiters, honden, wandelaars, recreanten dat je meer remt dan gas geeft. B|
Voeg daarbij de grote pakkans en je kan beter een circuitje pakken.
Het is er simpel te dicht bevolkt, dorpen liggen te dicht op elkaar, dus geen ruimte.
En het trekt ook nog eens toeristen.

lang verhaal kort: nee, er geen plek om te crossen. ;(
 
Zou niet op almeerderzand gaan rijden hihihi dat is het strand van almere .....
jij bedoeld almere poort , ook daar hoef je niet meer naar toe te gaan , word niet meer gedoogd ,
de huizen daar worden nl al bewoont.
weet nog wel wat maar dat ga ik hier niet neerzetten ....
 
Terug
Bovenaan Onderaan