Crossen/kamperen Halle

Honda nsr

Die hard MF'er
15 mrt 2002
917
0
nispen
Hoi,

Deze zomer wil ik met een paar man gaan crossen in Halle voor een weekendje, eventueel ook op zondag nog een andere baan. Nu vroeg ik me af of iemand van daar uit de buurt iets van een camping weet waar we onze motors + 1 quad ook fatsoenlijk kunnen stallen. We willen nl. 's avonds ook wel ff de kroeg induiken ergens.. We zijn met 4e.

En hoe zijn ze met de 94db regel die kanten op? Want wij komen uit west-brabant, en alle banen waar ik normaal rij, ben ik nooit gecontroleerd (Rilland, Wemelding, Alphen). Als dat daar wel het geval is, zullen we daar ff iets aan moeten doen.

Als iemand trouwens betere suggesties weet voor banen die kant op, ook prima:) Ken de baan alleen van de zwarte cross, en vond hem toen wel leuk eruit zien, en zag dat je er ook met quads op kunt.
 
Op geluid word in de achterhoek streng gelet de laatste tijd.
Halle is alleen te rijden op zaterdag!
Hummelo op woensdag en zaterdag
Varsseveld op Woensdagavond
Lichtenvoorde op donderdag en zaterdag
Dit alles in een straal van 30 km en campings genoeg in de buurt stappen kan in de Radstake (varsseveld)

Succes!!
 
Wat hierboven staat klopt helemaal, maar in Halle zijn ze niet heel streng qua geluid. In Hummelo moet je lid zijn om te mogen rijden en in Lichtenvoorde zijn ze heel streng met het geluid. Stappen kan inderdaad in de Radstake maar gewoon het centrum van Doetinchem in is minstens net zo leuk en daar vind je ook normale mensen ipv dronken boeren uit de regio :P

Informeer voor een camping eens op Welkom Bij Camping Kom-Es-An - Camping Kom Es An Hengelo, gezellige familiecamping in de Achterhoek , dat is een camping van een goede vriend van mij die zelf ook crosst, voor wat crossers valt vast iets te regelen... en ligt redelijk centraal in de achterhoek.
 
Laatst bewerkt:
Kijk aan, dank je wel! Op zondag is er dus niets open? Wat geluid betreft; dan zullen we gewoon zorgen dat ze wat stiller zijn. Is er alleen nog niet van gekomen, omdat er hier echt nergens wordt gecontroleerd (mss tijdens wedstrijden, maar ik toer alleen wat..)
 
Normale mensen in Doetinchem? Waar heb je die dan gevonden?


Wat hierboven staat klopt helemaal, maar in Halle zijn ze niet heel streng qua geluid. In Hummelo moet je lid zijn om te mogen rijden en in Lichtenvoorde zijn ze heel streng met het geluid. Stappen kan inderdaad in de Radstake maar gewoon het centrum van Doetinchem in is minstens net zo leuk en daar vind je ook normale mensen ipv dronken boeren uit de regio :P

Informeer voor een camping eens op Welkom Bij Camping Kom-Es-An - Camping Kom Es An Hengelo, gezellige familiecamping in de Achterhoek , dat is een camping van een goede vriend van mij die zelf ook crosst, voor wat crossers valt vast iets te regelen... en ligt redelijk centraal in de achterhoek.
 
Normale mensen kom ik ook niet tegen in Doetinchem, neem bv Eddy tak pff haha.
De Stake is iig wel heel erg goed voor iemand die niet uit de achterhoek komt schik bier en lelijke vrouwen haha.

Kom-es-an inderdaad een goed idee (zal de wolf blij mee zijn...)
Anders camping Jena 100 meter van de tcd-hummelo vandaan en 5 min van doetinchem stad!

Gr Oscar
 
Zullen wel in Radstake gaan stappen denk, zijn zelf ook dronken boeren, alleen dan uit andere regio ;) Nog ff datum prikken, heb er zin in. Denk dat we dan op zondag ergens in Oost-brabant een baan opzoeken, hebben we iig 2 dagen gecrosst.
 
Jup, sinds Januari moet je lid zijn.... opzich geen ramp, maar ze hanteren nu ook nog een ledenstop.
 
Kan ik enig sinds inkomen, elke keer als ik er kwam vond ik het er knap druk.
 
Achja, het is nu vooral op woensdag wel mooi rijden met misschien eens 15 man op de baan... Wel jammer dat de baan nog altijd een drama is :P Maargoed dat is ook nooit veel anders geweest.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan