CROSSEN

Jair23

Rookie
20 sep 2022
5
2
Goede middag mensen,

Ik ben vrij nieuw in deze hobby en ik wil graag voor me eerste motor een Yamaha YZ 125 halen maar ik weet niet waar ik kan gaan crossen ermee
zijn er in zuid limburg een cross gebied waar weinig polities komen ofzo?

omgeving zuid limburg
 
Nee.
Niet doen, je verpest het voor iedereen.
Wordt lid van een officiele crossclub met een baan.
Ik heb totaal geen ervaring met crossen op een baan en ik weet niet of een boer dat ook goed vindt als ik een gebied van hem kan gebruiken voor om te crossen
 
Juist dan, lid worden van een club. Dan leer je van ervaren crossers.

Als je een boer zo gek krijgt dat je op z'n land mag crossen moet je dat doen maar ik denk dat er maar weinig boeren meer zijn die je deze toestemming geven.
 
Goede middag mensen,

Ik ben vrij nieuw in deze hobby en ik wil graag voor me eerste motor een Yamaha YZ 125 halen maar ik weet niet waar ik kan gaan crossen ermee
zijn er in zuid limburg een cross gebied waar weinig polities komen ofzo?

omgeving zuid limburg
Gewoon een licentie halen en lid worden van een club. Kost 200 per jaar samen. Dat is ongeveer 2% van de boete voor wildcrossen, afhankelijk van de waarde van het in beslag genomen voertuig. Ook ongeveer even duur als de zuigerwissel die je elke 10 a 25 uur moet doen.


Als je een serieuze motor hebt kun je er ook serieus mee crossen.
 
Gewoon een licentie halen en lid worden van een club. Kost 200 per jaar samen. Dat is ongeveer 2% van de boete voor wildcrossen, afhankelijk van de waarde van het in beslag genomen voertuig. Ook ongeveer even duur als de zuigerwissel die je elke 10 a 25 uur moet doen.


Als je een serieuze motor hebt kun je er ook serieus mee crossen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan