UndercoverNL
MF'er
- 20 jul 2022
- 42
- 7
Een goedenavond,
Ik heb een vraagje wat betreft het keuren van een crosser, ik ben zelf op het moment in de zoektocht naar een leuke 125cc 2 takt crosser of sm, mijn oog gaat uit naar een KTM, maar deze zijn nauwelijks te krijgen, en als ze te krijgen zijn dan is de prijs absurd. Überhaupt een 125cc 2 takt op kenteken gaat al erg in de prijzen lopen, ze zijn nou eenmaal zeldzaam. Vandaar mijn vraag, kost het nou echt zo veel (tijd en moeite) om een crosser om te keuren naar een (a1) motor, we hebben het hier over het bouwjaar +/- 2012, ik heb nu niks op het oog hoor, maar het valt mij op dat de 125cc crossers zonder kenteken toch vaak een stuk goedkoper zijn als de 125cc's op kenteken.
Bovendien zou ik er een leuk projectje aan hebben om hem om te bouwen naar sm en de daarbij nodige veranderingen om hem door de keuring heen te krijgen.
Ik hoor vaak dat je hier beter niet aan kan beginnen, maar gezien de 125cc 2 takt op kenteken zo schaars is voor een rendabele prijs waag ik het toch maar even om op zijn minst naar een advies te vragen hier.
En als dat geen optie is vroeg ik me ook af hoe dat zit met de import van een motor, want als je een auto importeert moet hij een APK krijgen, maar motors hebben geen APK, dus hoe werkt dat dan? Maar misschien is het beter als ik daar even een nieuw topic voor aanmaak.
Zijn er mensen die ooit een crosser hebben laten keuren en die mij hier een kleine indicatie voor kunnen geven?
Alvast bedankt!
Ik heb een vraagje wat betreft het keuren van een crosser, ik ben zelf op het moment in de zoektocht naar een leuke 125cc 2 takt crosser of sm, mijn oog gaat uit naar een KTM, maar deze zijn nauwelijks te krijgen, en als ze te krijgen zijn dan is de prijs absurd. Überhaupt een 125cc 2 takt op kenteken gaat al erg in de prijzen lopen, ze zijn nou eenmaal zeldzaam. Vandaar mijn vraag, kost het nou echt zo veel (tijd en moeite) om een crosser om te keuren naar een (a1) motor, we hebben het hier over het bouwjaar +/- 2012, ik heb nu niks op het oog hoor, maar het valt mij op dat de 125cc crossers zonder kenteken toch vaak een stuk goedkoper zijn als de 125cc's op kenteken.
Bovendien zou ik er een leuk projectje aan hebben om hem om te bouwen naar sm en de daarbij nodige veranderingen om hem door de keuring heen te krijgen.
Ik hoor vaak dat je hier beter niet aan kan beginnen, maar gezien de 125cc 2 takt op kenteken zo schaars is voor een rendabele prijs waag ik het toch maar even om op zijn minst naar een advies te vragen hier.
En als dat geen optie is vroeg ik me ook af hoe dat zit met de import van een motor, want als je een auto importeert moet hij een APK krijgen, maar motors hebben geen APK, dus hoe werkt dat dan? Maar misschien is het beter als ik daar even een nieuw topic voor aanmaak.
Zijn er mensen die ooit een crosser hebben laten keuren en die mij hier een kleine indicatie voor kunnen geven?
Alvast bedankt!