Crosser naar weg inschrijven

82dt

MF veteraan
26 apr 2004
1.305
2
Adegem, BELGIE
Hey,

ik heb een klein vraagje. ik zou misschien een crosser bijkopen om gewoon mee te dollen maar ik vraag me af of je bijvoorbeeld een CR of KX kan ombouwen naar SM versie en die bijgevolg op de weg kan zetten door papieren aan te vragen...

Ik ben belg maar als nederland dit kan, zullen wij het ook wel kunnen zekeR?

alvast bedankt.
 
mja...ik wil er niet te veel geld aan uitgeven ook! ik heb een nieuwe motor maar zoek er eentje om wat mee te dollen...

Een KDX of een XR kun je daar dan ook voldoende mee in de polders trekken of zijn die vlugger stuk?
 
mja...ik wil er niet te veel geld aan uitgeven ook! ik heb een nieuwe motor maar zoek er eentje om wat mee te dollen...

Een KDX of een XR kun je daar dan ook voldoende mee in de polders trekken of zijn die vlugger stuk?

Minder vlug stuk maar ook trager dan een cross met vergelijkbare cc, en zo gaat het altijd
 
Hey,

ik heb een klein vraagje. ik zou misschien een crosser bijkopen om gewoon mee te dollen maar ik vraag me af of je bijvoorbeeld een CR of KX kan ombouwen naar SM versie en die bijgevolg op de weg kan zetten door papieren aan te vragen...

Ik ben belg maar als nederland dit kan, zullen wij het ook wel kunnen zekeR?

alvast bedankt.


gianni2takt heeft kx500 papieren te koop gevonden,
hij is ook van belgie ,pap. ook
 
Hey,

ik heb een klein vraagje. ik zou misschien een crosser bijkopen om gewoon mee te dollen maar ik vraag me af of je bijvoorbeeld een CR of KX kan ombouwen naar SM versie en die bijgevolg op de weg kan zetten door papieren aan te vragen...

Ik ben belg maar als nederland dit kan, zullen wij het ook wel kunnen zekeR?

alvast bedankt.

Importeren uit Nederland is ook een optie, daar komt geen keuring aan te pas mits Nederlands kenteken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan