Crosser op kenteken?

ktm_gs300

MF'er
8 mrt 2005
132
2
Eergister ff bij een motorzaakje wezen kijken voor een offroadje voor een vriend van me.
Nou hadden ze met kenteken niks interesants staan, maar zonder kenteken was er toch een heele mooie yz250 bij. Bij die winkel zeiden ze dat ze die ook op kenteken konden zetten, maar nou vraag ik me af kan dat met iedere crosser? dat zou wat schelen in de prijs namelijk :Y
Bedankt...
 
Bij die winkel zeiden ze dat ze die ook op kenteken konden zetten, maar nou vraag ik me af kan dat met iedere crosser? dat zou wat schelen in de prijs namelijk :Y
Bedankt...
Moet je vragen wat het dan kost.
Er is ondermeer nooit BPM betaald, dus die moet je dan nog afdragen.

En bij het RDW kunnen ze heel moeilijk doen over onderdelen die niet origineel bij je motor horen, en weer andere delen die er verplicht op moeten zitten. O-)
 
ik heb er ook over geinformeerd en gedaan, je kan denk ik beter iets kopen met kenteken er al op,

wij hebben thuis een yz450 f staan die we graag op de weg willen hebben,
-bpm was geloof ik al ergens in de 1500 euries,
-dan je lichtspoel weer 150,
-lampe kapje achterlampje mwah dat is niet zo heel duur 75,
-bedrading,
-keuren (weet niet hoeveel dat ook alweer kosten, bij rdw)

etc (waarschijnlijk nog wel meer waar je aan moet denken)

ik vind het niet echt waard dit alles, wij gaan waarschijnlijk wr450/iets anders kopen en de yz verkopen.
 
Ow ok, bedankt.
Bij die winkel werd het maar €500 euro duurder met kenteken, dus mischien wordt het die, anders zoeken we er wel eentje met kenteken er op *D .
 
Terug
Bovenaan Onderaan