crosshelm van de **** voor weinig

Na lang twijfelen tussen die van de **** en een andere... _O- ... ben ik vanmiddag ffkes naar sunstar in BE gereden, dit 661 helmpie komt binnenkort mijn kant op *D :

[afbeelding]


wouuuuw.. hoeveel kost die? ik moet ook nog een nieuwe..:D
mischien koop ik die wel van oneindustrie :9~
 
't Was ff zoeken naar dit topic, maar 'k heb 'm gevonden... :)

Hij is binnen *O* :

DSC04051.jpg


DSC04052.jpg


ba23_1.JPG


(toch de zwart/zilver -versie geworden) *D
 
Ik zag voor een tijdje terug een crosshelm met vizier maar dat vizier kon je er ook afhalen en dan een crossbril gebruiken. Weet iemand zo welke helm dit is? is het de Arai tour x?
 
Ik zag voor een tijdje terug een crosshelm met vizier maar dat vizier kon je er ook afhalen en dan een crossbril gebruiken. Weet iemand zo welke helm dit is? is het de Arai tour x?

Ja bij die kan het maar er zijn er meer die dat kunnen Shoei Hornet, Marushin X Moto, Airoh S4 etc.
 
Beter E10 meer uitgeven:
http://www.motozoom.nl/webshop/meerinfo.cfm?isSpecifiek=0&specialShopsCode=&alleenAanbiedingen=0&bestelnummer=204315&SID=1337631&SToken=95EE8DC4F20445DB

Deze heeft het keurmerk voor motorfietsgebruik, dus die kan wel tegen een stootje.

En 1450 gram vind ik niet echt zwaar, als de tophelmen iets van 1200 gram wegen.

LOL
Mijn airoh weegt 950gr.
Dan vind ik jou helm van 500gr zwaarder wel een lomp ding
 
Ik heb een crosshelm van het merk SUOMY wat ook niet het minste merk is in de helmenwereld en ik gebruik hem voor het supermotard rijden,maar wat een slecht geluidsdempende helm is dat zeg :( lijkt wel of je zonder helm rijdt ik heb dan wel 2 superpole dempers die aardig klappen maar toch

Ik heb ook een max biaggi replica SOUMY helm en daar is niets mis mee.

Dus het merk en bedrag zegt ook niet altijd alles
full
 
Arai besteed haar productie ook uit naar china en let daarbij ook op de prijs. En een goede imitatie zou qua veiligheid niet onder moeten doen voor het origineel. Zeker niet als hij ook nog eens zwaarder mag zijn en aan dezelfde strenge eisen voldoet.

Door een deel van het uitgespaarde geld aan een goede imitatie-leatbrace uit te geven zou het zomaar kunnen dat je zelfs veiliger zit dan met de originele Arai op je hoofd.


dat mag je voor mij eens uit de doeken doen.... elke arai wordt tot nader order nog steeds in japan geproduceerd...

voor je lulkoek gaat posten, eerst ff je bronnen checken.

en ja, een e-keur is een lachertje.
 
Ik heb een crosshelm van het merk SUOMY wat ook niet het minste merk is in de helmenwereld en ik gebruik hem voor het supermotard rijden,maar wat een slecht geluidsdempende helm is dat zeg :( lijkt wel of je zonder helm rijdt ik heb dan wel 2 superpole dempers die aardig klappen maar toch

Ik heb ook een max biaggi replica SOUMY helm en daar is niets mis mee.

Dus het merk en bedrag zegt ook niet altijd alles[afbeelding]

geluid........ ???
als je met een crosshelm over geluid begint te klagen dan snap je volgens mij niet helemaal waar je mee bezig bent
 
Terug
Bovenaan Onderaan