Crosskleding/uitrusting-winkels gezocht!

MechanicalAnimal

MF veteraan
4 dec 2002
7.340
0
Nijkerk
dudes.....na een algemene vraag in het trainingstopic toch maar even een topicje openen, allicht dat meer hier iets aan gaan hebben

ik ben op zoek naar een shop waar een hele zwik aan crosshelmen liggen om eens wat te gaan passen zoals:
Kenny titanium+performance
Lazer MX6
Fox V2 +V3
Oneal Monster
etc.

ik heb een systeemhelm/klapmuts maar ik rijd vaak tot een gangetje van 100 met mijn kinstuk opengeklapt. Het is wachten op dikke hommel in mijn oog of een keer flink op mijn waffel met mijn helm open natuurlijk |(

Ik wil wel eens een offroad-helm+crossbril gaan proberen :) ik zoek geen budgethelm en ook geen 500euro-topbutsmuts maar wil wel wat fatsoenlijks op mijn knar hebben, tevens zoek ik nog een bijpassende bril.

dus:
wie weet een goed gesorteerde shop voor mij zodat ik eens wat merken/types kan proberen of heeft tips voor een goede helm waar ik gericht op kan zoeken? thanks :Y

Post hier de zaak waar je naar toe gaat voor je MX-gear *O*

*Naam
*Straat
*Plaats
*website
 
Laatst bewerkt:
Jtx is een goede tent heeft erg veel helmen liggen en ook veel brillen.
Ook veel helmen in de aanbieding, zeker de moeite om een keer langs te gaan.
 
zeker de moeite om een keer langs te gaan.

zeker de moeite geweest *O* Ik heb een nieuwe pletterpet gekocht *O*

img3311cr0.jpg


img3309io1.jpg



en wel bij Peter van JTX die me 's ochtends goed geholpen heeft met passen, tips en uitleg. Voor de zekerheid nog even wezen kijken naar een andere helm bij de BMWdealer (een BMW enduro helm) maar deze Arai VX3Pro vond ik toch beter zitten.

Modelletje 2008 dus der kan 20% af :}

Progrip bril erbij die perfect past en een setje Quickstraps die ik nog ff op de helm moet zetten :)
QUICK_STRAP.JPG

door twee bevestigingspunten op je helm te monteren kun je heel makkelijk je bril op&afzetten :} , de bril blijft dan langs je helm hangen aan één kant, met de andere kant zet je 'm weer op zijn plek :)
 
Laatst bewerkt:
Te gek die Helm,

Volgens mij helpt die kin beschermer ook wel modder, regen en vliegen te weren ofniet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan