crosslift / heftafel

zipneeke

MF'er
17 apr 2006
91
0
limburg
Ik ben op zoek naar een crosslift waar ik mijn 660 smc op kan plaatsen
Zijn er mensen die er ervaring mee hebben.
En waar zijn ze te koop
 
zijn bij de meeste cross-zaken wel te bestellen (ook online). Als je handig ben kan je er zelf een fabrieken
 
Ik heb er zelf eentje gemaakt!

Foto=O7ENZMQT


Foto=BOXS6H4Q


full
 
Laatst bewerkt:
Gaan wel wat uurtjes inzitten hoor. Maar daar moet je niet naar kijken vind ik. Ben best trots op het resultaat! Ding weegt twee keer zoveel als zo'n ding wat je in de winkel koopt.
 
heb je hier een bouwtekening van?
ziet er ook netjes uit zeg
:}

Sorry Wimke, ik heb er geen tekening van. Van allebei niet trouwens. Die kleine is niet zo heel moeilijk te maken, als je maar zorgt dat je het goeie punt een beetje hebt. Dat het bokje niet terug kan wippen als je motor erop staat. Dat je beugel maar voorbij de 90 graden is, over zijn dooie punt heen. Ik weet niet echt hoe ik het goed moet uitleggen.
 
Heb vandaag een gekocht bij Cranenbroek was nu 79 euro.
Maar in de beschrijving staat tot 135 kg en m'n 660 weegt 138kg maar dat zal wel niet zo'n probleem zijn denk ik .
Maar die 640 van Galiba weegt 148 kg dat zal toch wel wat anders zijn of denken julie dat niks uitmaakt

groetjes Rene
*O*
 
Heb vandaag een gekocht bij Cranenbroek was nu 79 euro.
Maar in de beschrijving staat tot 135 kg en m'n 660 weegt 138kg maar dat zal wel niet zo'n probleem zijn denk ik .
Maar die 640 van Galibaba weegt 148 kg dat zal toch wel wat anders zijn of denken julie dat niks uitmaakt

groetjes Rene
*O*
Gefeliciteerd!! *O* ,maar die paar KG maken echt niet uit hoor(mijn schoonmoeder was ook geen probleem _O- ),ze moeten ergens een grens trekken,die KTM van jou blijft echt wel staan en anders borg je hem toch als ie op zijn hoogst staat.
 
sjossa kan je me de afmetingen eens geven van het bovenblad en hoe werkt die voetpedaal juist moet je nog altijd het schroefje los draaien om naar beneden te laten komen?

bedankt he ;)
 
Ik ben op zoek naar een crosslift waar ik mijn 660 smc op kan plaatsen
Zijn er mensen die er ervaring mee hebben.
En waar zijn ze te koop

Ik vond voor in de garage een crosslift te onhandig omdat ie dan in de weg zou staan (koekblik moet ook binnen kunnen en kan eroverheen rijden)
En ik moet ook m'n normale motor erop kunnen zetten.
Daarom heb ik voor

deze gekozen
full


Kan tot 1.20m hoog en je kan je gereedschap en onderdelen ook op werkhoogte neerleggen.

Alle info over deze heftafel: http://www.autec-vlt.nl/com//motor_lift/motor_lift_2_nl.htm

En de losse schaarlift voor de crosser:
http://www.autec-vlt.nl/com//motor_lift/motor_lift_1_nl.htm

Gebruik 'm niet veel omdat ik veel te weinig tijd heb om te rijden :N
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan