Crossmotor idee voor 17 jarige (weglegaal.)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nikkiitjuhh

Rookie
1 feb 2021
1
0
Hoi! Ik ben 17(170cm en ik weeg bijna 60KG.)en ik ben opzoek naar een schakelbrommer/pitbike/dirtbike idee. Met motorcross uitstraling, van 50cc. Maar ik kom er nooit echt uit kwa weglegaal, of ik het mag rijden met scooter rijbewijs, en het is vaak erg duur. Weet iemand modellen en merken die misschien zullen werken voor mij? Want ik weet het allemaal niet meer, ik zie door de bomen het bos niet meer. Heel er bedankt.
 
Een brommer, met brommer kenteken, mag je rijden met scooterrijbewijs. Het heet dan een crossbrommer en daar zijn er heel veel van, zie Google. Aprilia, Malaguti of Derby voor tweetakt, Orion voor viertakt.
Wat werkt er voor je? Een crossbrommer voor weinig? Begin eens op Marktplaats te zoeken. Of de plaatselijke bromfietsenwinkel om advies vragen. Maar ergens moet je toch zelf een keus maken. Ik denk niet dat er iemand zo'n ding bij je thuis komt brengen.
 
Een brommer, met brommer kenteken, mag je rijden met scooterrijbewijs. Het heet dan een crossbrommer en daar zijn er heel veel van, zie Google. Aprilia, Malaguti of Derby voor tweetakt, Orion voor viertakt.
Wat werkt er voor je? Een crossbrommer voor weinig? Begin eens op Marktplaats te zoeken. Of de plaatselijke bromfietsenwinkel om advies vragen. Maar ergens moet je toch zelf een keus maken. Ik denk niet dat er iemand zo'n ding bij je thuis komt brengen.
Wil er best 1 voor m klaarmaken en bezorgen hoor, maar ik denk dat we daar financieel niet uit komen :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan