Crossmotor stottert en gaat slecht aan

5 mrt 2021
2
2
Ii heb sinds 3 maanden een apollo Agb-39
En ik heb er al eens iets aan gehad de ontsteking dus er zit een nieuwe ontsteking op maar nu rijd ik er een maandje op en hij start niet super 5/6 x moet ik hem aan stampen... gistere was ik aan het rijden en opeens begon hij super erg te stotteren en heb ik de benzienefilter gecheckt en hii was nog goed dus ik zet hem weer erop en hij loopt weet top nou ga ik vandaag rijden dus moets ik weer 5 x aan kicken en was er niks aan de hand dus ik rijd een 15 min ongeveer begint hij weer te stotteren dus ik heb er een nieuwe bougie op gedaan en nu start hij nietmeer wie weet waarom hij stottert en waarom hij nietmeer start?
 
Ik weet het ook niet waarom hij niet start,eerst maar eens controleren of de bougie vonkt en
of de motor wel benzine krijgt,verder zou ik een brandstof filter er tussenuit laten om dat eens te proberen.
 
Dat filter kan je gewoon laten zitten,kijken bij de carburateur,slangetje er af en kijken of er benzine blijft lopen
Is de beluchting van de tank wel goed open,als hij afslaat tank dop losdraaien en kijken of het dan erg zuigt
En natuurlijk kijken of je vonk hebt
 
Dat filter kan je gewoon laten zitten,kijken bij de carburateur,slangetje er af en kijken of er benzine blijft lopen
Is de beluchting van de tank wel goed open,als hij afslaat tank dop losdraaien en kijken of het dan erg zuigt
En natuurlijk kijken of je vonk hebt
Dankjewel heeft geholpen de tank dop los gedraaid en weer erop toppie👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan