CrossMotor welke........

muppet88

Rookie
29 jun 2004
15
0
velp
Hallo mensen.

Ik wil graag een Crossmotor of een SM en die dingen enzo, Maar heb staan kijken op Ktm en Derbi enzo en ik zie daar allemaal 125cc enzo. Welke sm is nou 25kw en heeft mooie looks en heeft nog een acceptabele snelheid (als je dat zo schrijft) Want rij namelijk wel veel op de snelweg, wie kan mij helpen.

- Derbi senda 125
- Derbi GPR 125 (is nog nie uit)
- Derbi GP 125 ( is nog nie uit)

of andere etc. wie kan mij er wat over vertellen.
 
zou zoiezo geen 125 nemen als je heel veel op snelweg gaat rijden.
Voor woon-werk verkeer door de stad ect zijn ze perfect, maar snelweg zou'k toch voor een zwaardere motor gaan.
Geloof dat KTM wel wat zwaardere 4 takt motoren heeft.
 
die derbi's zijn 11 kw geloof ik :P
dus daar haal je net 110 mee })

verder is een derbi natuurlijk wel oke :P O-)
 
idd ik heb op het bedrijvensalon op een super relaxte chopper gezeten (en ik ben anti-chopper) die ik zou durven kopen hebben, tot ik ff keek. 8.8kw :)
alles met minder dan 20kw op papier afblijven, ok tot 20 jaar (belgie mag ik maar 25kw rijden) maar dan hoef je jezelf nog geen ding met 10kw aan te doen.

zuinig is zoiets wel btw!

husqvarna 350,410,450,510,610 allemaal legaal te krijgen met 19kw op de papieren geschreven.
ze hebben alleen ietsje meer kw in realiteit maar zelfs bij een ongeval ben je in orde, rij je op je 18 met een full power R1 daar geraak je zelfs nog mee weg in belgie, als de papieren maar 25kw zijn :)

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan