Crossmotor

-Sjors-

Die hard MF'er
14 aug 2006
397
0
-
Hoi,

ik heb van iemand op internet het voorstel gekregen om mijn brommer met zijn motor te ruilen aangezien we dit allebei te koop hebben staan.

Hij heeft een brommer nodig en ik ben op zoek naar een motor.

Mijn brommer is ongeveer 500-570 waard.

Maar mijn vraag is wat is deze crosser ongeveer waard?

http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/motoren_crossmotoren/46772593.html?return=eJwly0EKwyAQheG7BMwyRkOhKFKSm0grKJo4OCNNU3r32mb1vcX%2FrBLqHdSoUQl5VR06W%2B5eeyJQnMcMbhtWWyJBspZw2BI%2FkwE83PZkRP9Ak4hN8xGATUva2%2Fz5Oo3PJtajxsDkRY5l%2FZMzkis%2B1%2FZcMoYWyR6M6PTnCweeL3o%3D&df=1&fta=

En wat gaat het kosten als ik die eventueel op kenteken wil zetten?
 
als ik jou was zou ik nog effe lekker goedkoop op je brommertje blijven crossen, en als je dan wat meer geld hebt, meteen iets fatsoenlijks kopen, een honda oid bijv, niet al te oud
 
Bezint voordat je eraan begint!!

niet doen,gewoon ff doorsparen,het is moeilijk maar wel de moeite waard :Y
 
ok dus deze is zeker niet meer waard dan 300 euro als ik het goed begrijp |(

Als ik mijn motor rijbewijs binnekort heb ga ik ook een mooie crosser halen maar ik dacht misschien is deze ruil leuk om dat ding weer door te verkopen maar geen aanrader dus? -O-
 
nooit zo'n oud barrel kopen, deed ik ook in het begin en je blijft er geld aan uitgeven. iedere keer dat je ermee hebt gereden is er wel wat stuk. kheb nu een motor uit 2004 en er is nog nooit wat stuk gegaan.
 
als je je motorrijbewijs wil halen zou ik eerst wachten met de aanschaf van een motor en eerst zorgen dat ik het rijbewijs kreeg want dat is ook al duur genoeg en dan kijken hoeveel geld je over hebt.
Ik zou dan ook niet kijken naar een crosser en die op kenteken zetten (als je er ook de weg mee op wil), koop dan gewoon een enduro dan ben je goedkoper uit als dat je en crosse3r van vergelijkbaar jaar en model koopt en op kenteken zet.
En die suzuki mooi verder laten rotten bij de eigenaar waar die nu staat dat gaat je alleen geld kosten en leverd je verder niets op
 
gewoon ff door sparen, en haal n Honda NX250
heb ik ook ;) nog geen 800€ uit 1988 met 37000KM

betrouwbaarder dan dit barrel motortje
en op kenteken zetten... :N :N :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan