Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Gezocht een crossmotor (niet voor mezelf)
Moet er een met kenteken zijn.
Liefst 2cil 250cc of anders een 1cil 600 of een 4cil 500.
Wie weet er een te koop of wie weet een goede site?
huh?Liefst 2cil 250cc of anders een 1cil 600 of een 4cil 500.
huh?![]()
![]()
4-cilinder 500cc crosser???????????????????
2 cilinder 250cc crosser???????????????????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JW =![]()
Ik bedoelde uiteraard takt ipv cil
ik kan je nog veel langere lijsten geven, maar dat boeit niet... welke het beste?KTM 250 en KTM 300 (2 takt, toch)
Husqivana (ofzoiets) TE 610 (???)
En honda 250CR (2 takt)
Welke lijkt jullie het beste?
ik kan je nog veel langere lijsten geven, maar dat boeit niet... welke het beste?
tja....
2-takt rijdt heeel anders dan 4-takt.
als je begint kun je mischien beter een 250/400cc 4-takt zoeken. Koop een oud barrel en \"lees je in\"
voor wat ktm/husaberg overzichten
Ik snap nog steeds niet wat je aan een crosser hebt met kenteken, je mag er toch niet de weg mee op, ja tenzij je lichten erop monteerd enzo, maar zo standaard mag het niet![]()
Honda CR250 is ook een crosser, en die Husqvarna (naaimachines) is gewoon net als mijn XR een enduro machine, dus voor op de weg en in het zand.
Bovendien hebben de echte crossers veel meer vermogen, een 125cc 2 takt crosser (zonder lichten enz.) heeft al meer PK\'s dan mijn XR250R. Zo ook met supersport circuitmachines, die hebben toch ook een bonk meer vermogen door tuning enz. dan de gewone wegbrommers met 125cc.
2 takt heeft meer onderhoud nodig ja, als je wedstrijden rijd mag je geloof ik na elke wedstrijd je zuigers vervangen, wil je de volgende wedstrijd weer net zo goed voor de dag komen. En elke keer weer de zuiger inrijden, maar dat is geloof ik dat ding een half uurtje laten lopen op die wedstrijdmachines.. (toch guz?).
Dus het ligt eraan wat die vriend van je wil. 4 takt heeft meer power onderin, 2 takt moet je op toeren houden, dus op de baan gewoon het gas erop houden. En wil ie \'m alleen in het bos/bouwterrein/ergens niet op de weg- gebruiken,of wil ie er ook nog mee de weg op ? Als ie een echte crosser koopt mag ie ook meteen een aanhanger kopen om de motor op te zetten, want je mag niet eens met een crosser aan je hand lopen op straat... het ding is niet verzekerdMaar misschien dat dat bij een crosser met kenteken dus weer net anders is. Daar weet ik het goede niet van.
Ik hoop dat je ondertussen niet bent afgehaakt met het lezen van mijn lange onzinnige lulverhaal![]()
Op die KTM zit lampen erbij.
Het is ook de bedoeling dat via de weg de bossen word bereikt.
Hij gaat als eerste die KTM proberen, echt moord machine.
mijn hart gaat er ook wat harder van kloppen.
ik zou het je niet kunnen vertellen... ik ben een verwende lc4 braper.... En elke keer weer de zuiger inrijden, maar dat is geloof ik dat ding een half uurtje laten lopen op die wedstrijdmachines.. (toch guz?).....
ik zou het je niet kunnen vertellen... ik ben een verwende lc4 braper
Nou, ben benieuwd, al is 2 takt 300cc flink wat power voor een beginner, zoals Dennis Sol al zei.
Ga je nu ook een crossmotor kopen na motocrossmadness?![]()
een vriend van mij was ook een beetje op zoek naar Dukes, en kwam er toch een paar tegen op de verschillende websites voor circa ƒ10.000,-Ik kan ECHT niet wachten! Toch maar snel eens naar Brouwer Motoren!![]()
(Gelijk GuZ ff bellen
)