Crossmotor

Tjt98

Rookie
23 aug 2020
3
0
Hallo,

Ik wil al een tijdje een keertje het motorcrossen gaan proberen, aangezien het mij erg tof lijkt dat eens te doen.

Nu is het probleem dat ik geen enkele ervaring met offroad of motorcross heb, dus wil eerst een keer proberen of het wel wat voor mij is. Ik heb wel een halfjaartje 'n schakelbrommer gehad.

Ik wil dus graag een paar uurtjes een introductieles volgen, maar geen idee of dat bij 'n bedrijf of particulier mogelijk zou zijn. Ik beschik zelf tevens niet over geschikte kleding, dus het zou fijn zijn als dat inbegrepen is. Zijn er mensen die hier iets voor weten of mij verder kunnen en willen helpen?
Ik wil dus een paar uurtjes les om dat te proberen. Maar dan zoek ik iets waarbij een motor, en kleding inbegrepen is.

Alvast dank voor de reacties!
 
Ik heb twee keer een dag bij Gerard Rond gedaan, en één keer een dag bij de supermotardschool. Ik vind het beide een aanrader. Gerard geeft zijn crosstrainingen niet meer zie ik op zijn site, en da's jammer want die vond ik een stuk beter dan de supermotardschool.

Bottom line is dat een dagje cursus zeker een goed idee is. Na mijn eerste training bij Gerard heb ik direct een enduro aangeschaft en de nodige ritten gemaakt.
 
Bij MXperience of Mulders motoren in Veendam is iets dergelijks ook mogelijk! Of wellicht dat iemand je willekeurig ergens een stuk in een weiland of grasland zou wille laten rijden?
 
Bij MXperience of Mulders motoren in Veendam is iets dergelijks ook mogelijk! Of wellicht dat iemand je willekeurig ergens een stuk in een weiland of grasland zou wille laten rijden?

ja, maar zeker op gras, vooral wanneer het vochtig/nat is moet je toch echt wel de juiste noppen hebben, heb het gisteren aan den lijve mogen ondervinden, grove noppen voor rots/gravel geven dan toch weer net ietwat minder grip op gras... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan