crossterrein breda?

Sinner 2stroke

MF veteraan
26 feb 2003
2.067
0
-
waar kan ik in breda ergens goed crossen? ik maak nu bouwterreinen onveilig, maar dat vind ik eigenlijk nix, en bovendien zijn die er niet lang. tips anyone?
 
Cross-terreinen zijn in ons land niet zo dik bezaaid!

Ulicoten heeft een cross-terrein, Biest-houtakker, Budel, etc.
Richting Breda weet ik het niet maar als je "het NET" afzoekt naar motorcross-verenigingen dan moet je volgens mij al snel prijs hebben.

Je moet dan wel lid worden van zo'n vereniging en je moet een trainingspas aanschaffen om verzekerd te zijn tijdens de "trainingen" en eventuele club-wedstrijden, maar ook om uberhaupt op het terrein te mogen komen!

Een aantal keren proefrijden vinden ze vaak geen probleem.

Veel cross-plezier toegewenst, maar vergis je niet, crossen op een circuit is toch net iets zwaarder dan een beetje over bouwterreinen rakken. Ik heb het beide gedaan en het circuit is toch wel heftig!

Groeten Gixxerscout (tevens Kawasaki KX 250 97')
 
Ligt die grote zandafgraving bij Raamsdonksveer/Oosterhout er niet meer ? Volgens mij nog wel :? Ben er lang niet geweest. Het was altijd een paar honderd meter naast de surfplas in Raamsdonksveer. Werd op zondag nog al eens gereden. Zal eens kijken of t nog steeds is.....

Enne..rondjes om t Galderse meer zijn ook leuk hoor O-) :X
 
dat is het punt, ik ben afhankelijk van mijn vader.. we moeten her met de auto+trailer naartoe
 
vlakbij asten is een crosbaan.. ik weet niet hoe die heet, en waar ie precies zit.. weet ook niet of je er zomaar op mag...

anders:
-afgraving langs de snelweg bij vlijmen
-idd bij raamsdonksveer, die ligt er ook nog wel ff
-de weg van breda naar terheijden langs de ijsbaan, heb je aan de rechterkant echt een hele grote vlakte zand met echt flinke bergen

verder is zijn er nog wel enkele crossclubs in brabant.. vraag daar eens waar die crossen, de meeste hebben ook wel een baan...
 
arkel of hardinxveld

Het ging over omgeving breda, niet zuid-holland :X

Alphen, Reusel, Biest-houthakker, Eersel, Hapert, Veldhoven (eindhoven), Budel, en zo zijn er nog wel een paar. Als je echt een mooi circuit wil proberen, wat de 1e keer ook wel goed te doen is: Berchem (oss) of Veldhoven (Eindhoven) zijn beide van dezelfde eigenaar en worden altijd goed bijgehouden.

Kijk anders een op [SPAM 8-) ] www.mxo.nl [/SPAM 8-) ] daar kun je een lijst bekijken van welke circuits er op welke dag van de week open is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan