crossterrein omgeving brabant

Ronald073

MF'er
4 jan 2009
50
0
S'hertogenbosch
Nu alle crossbanen zowat dicht zijn,vroeg ik me af of iemand nog een mooie cross locatie in brabant weet waar het min of meer (goed gekeurd) wordt

alvast bedankt :]
 
Nu alle crossbanen zowat dicht zijn,vroeg ik me af of iemand nog een mooie cross locatie in brabant weet waar het min of meer (goed gekeurd) wordt

alvast bedankt :]

Er zijn er in de loop der jaren natuurlijk aardig wat gesloten, maar wij mogen in brabant echt niet klagen over wat er nog ligt! Liggen nog heel wat officiele banen.

In het oosten van brabant:

Den Dungen
Rosmalen
Mill
Berghem
Overloon
Wanroij/Stevensbeek
Volkel
Boekel
Boxmeer
Helmond
Lierop
Valkenswaard
Eersel
Veldhoven
Oirschot

en dan vergeet ik er vast nog wat.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn er in de loop der jaren natuurlijk aardig wat gesloten, maar wij mogen in brabant echt niet klagen over wat er nog ligt! Liggen nog heel wat officiele banen.

Die ook in de winter open zijn. Rosmalen, Berghem, Veldhoven, Helmond zijn allemaal open als het weer het toelaat. Zijn alleen dicht als het te nat is.
 
Er zijn er in de loop der jaren natuurlijk aardig wat gesloten, maar wij mogen in brabant echt niet klagen over wat er nog ligt! Liggen nog heel wat officiele banen.

In het oosten van brabant:

Den Dungen
Rosmalen
Mill
Berghem
Overloon
Wanroij/Stevensbeek
Volkel
Boekel
Boxmeer
Helmond
Lierop
Valkenswaard
Eersel
Veldhoven
Oirschot

en dan vergeet ik er vast nog wat.

Moergestel, tegen Biest Houtakker aan, van de Grensjagers.
 
Ik geloof dat de topic starter off road plekken bedoeld.

Of wildcrossen (zonder kenteken dus) nooit doen, behalve op de crossbaan uiteraard.
 
Ik geloof dat de topic starter off road plekken bedoeld.

Of wildcrossen (zonder kenteken dus) nooit doen, behalve op de crossbaan uiteraard.

Hij vraagt om crosslocaties waar het gedoogd wordt om te rijden. Dat noemen ze officiele crossbanen.

Ergens anders wordt het niet gedoogd, dus verpest de boel nou niet voor de rest en betaal 5 tientjes voor een trainingslicentie en ga lekker op de baan knallen. Daar leer je uiteindelijk nog het meeste mee ook!

Trouwens, om nou te zeggen dat zowat alle banen zijn gesloten, is ook een beetje overdreven. In brabant zijn er nog genoeg, niks te klagen dus.
 
Dat zijn er inderdaad genoeg, van horen zeggen dacht ik dat alles zowat dicht zou zijn,

bedankt voor de snelle en nuttige antwoorden :)
 
Er zijn er in de loop der jaren natuurlijk aardig wat gesloten, maar wij mogen in brabant echt niet klagen over wat er nog ligt! Liggen nog heel wat officiele banen.

In het oosten van brabant:

Den Dungen
Rosmalen
Mill
Berghem
Overloon
Wanroij/Stevensbeek
Volkel
Boekel
Boxmeer
Helmond
Lierop
Valkenswaard
Eersel
Veldhoven
Oirschot

en dan vergeet ik er vast nog wat.


Idd! gemert!
 
Terug
Bovenaan Onderaan