Crosstourer VFR 1200X

Topic maar even wat leven in blazen, Sinds vandaag eigenaar van een Crosstourer :)



PXL_20230811_082934229.jpg
 
Gefeliciteerd.
Rij nu Goldwing. Zag recent nog weer een Crosstourer rijden. Dacht toen "Heb toch een heerlijke motor aan gehad"
Zwaar, een beetje log in het rijden maar dat motorblok. Fantastisch!!!!! Ook met DCT een hele fijne combinatie. Misschien wel de fijnste DCT combi die Honda gemaakt heeft.

De Goldwing bevalt mij heel goed maar het motorblok van de Crosstourer bevalt me toch beter. Het 1200 blok is minder getuned op koppel rijden. Je maakt meer gebruik van het vermogen. Dit levert grote voordelen op als je in de Alpen, Dolomieten, etc rijdt. De Goldwing is getuned op koppel rijden. I.c.m de DCT werkt dat niet fijn in de bergen.
De Goldwing is wel een heel klap zuiniger.
 
Gefeliciteerd.
Rij nu Goldwing. Zag recent nog weer een Crosstourer rijden. Dacht toen "Heb toch een heerlijke motor aan gehad"
Zwaar, een beetje log in het rijden maar dat motorblok. Fantastisch!!!!! Ook met DCT een hele fijne combinatie. Misschien wel de fijnste DCT combi die Honda gemaakt heeft.

De Goldwing bevalt mij heel goed maar het motorblok van de Crosstourer bevalt me toch beter. Het 1200 blok is minder getuned op koppel rijden. Je maakt meer gebruik van het vermogen. Dit levert grote voordelen op als je in de Alpen, Dolomieten, etc rijdt. De Goldwing is getuned op koppel rijden. I.c.m de DCT werkt dat niet fijn in de bergen.
De Goldwing is wel een heel klap zuiniger.
Deze avond het topic doorgelezen. Was er zo doorheen, weinig activiteit helaas(of juist goed, weinig problemen) Kwam ook veel berichten van jou tegen :) Over het algemeen goede ervaringen. De zithouding (positief) en het gewicht (zwaarder) bij stilstand is voor mij wennen, maar ik denk dat dit wel goed gaat komen.
 
Gefielielsieteert met je aankoop.
Heb de Crosstourer nu ruim een jaar en ben er super blij mee.
Ook de DCT uitvoering, ben 1.95 en zit er goed op.
Wel verhoogde ruit en windvangers aan de zijkant geplaatst.
Geweldig fijne motor die in alle segmenten mooi oppakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan