CRT 18 augustus

heej wie gaan er nog meer naar de CRT in assen op 18 augustus??
Hey d'as leuk iemand die ook op 18 aug in/op Assen gaat rijden misschien treffen we elkaar? Ik ben samen met een collega . Ik rij op een Honda Fireblade 900rr een zwarte en diegene die met mij mee gaat rijdt op een Honda Vfr 400r, is trouwens ook een meisje. Wat rijdt jij?In ieder geval tot ziens op de 18de :W
 
leuk om te horen dat ik niet de enige vrouw ben! en ook op een 400! welke groep zitten jullie?
(sorry voor late reactie,zat in brandshatch, superbike kijke moet ook gebeuren) 8-)
 
o ik rij trouwens kawa zxr400. en mijn neef gaat ook, zx10r 2006. kom er net achter dat 2 collega's van mij ook gaan, das toevallig, allebei op 998 ducati, gele en rode :] zijn er nog meer mensen? of hebben wij het hele circuit voor ons zelf *O*
 
leuk om te horen dat ik niet de enige vrouw ben! en ook op een 400! welke groep zitten jullie?
(sorry voor late reactie,zat in brandshatch, superbike kijke moet ook gebeuren) 8-)
Ik zit in groep C van haar weet ik het niet zij is nog op vacs.Trouwens was het wat op brandshatch ,dat is toch dat mega lange ciruit is dat niet saai als ze weinig keren voorbij komen of maakt de hele sfeer + entourage alles goed ?? :W
 
goed om te weten dat er steeds meer aantrekkelijke vrouwen gaan rijden op de baan.
helaas ben ik de 18e dr niet bij.
Zit dan 2 dagen op Spa Franhorchamps *O*
22e augustus ben ik dr wel bij om jullie in de gaten te houden dmv baco spelen...
 
Brands hatch saai? dat is de gaafste superbike race van het jaar!! ik ben nu voor de 3e keer geweest, en wil volgend jaar weer. het circuit is niet lang hoor, 4197 meter, dus nog korter als assen!!! de races waren allemaal gaaf, en daar blijft het publiek zelfs tot na de superstock600 zitten zondagavond. de sfeer is er geweldig, en het was er ook nog es tropisch warm!! 8-)
 
Brands hatch saai? dat is de gaafste superbike race van het jaar!! ik ben nu voor de 3e keer geweest, en wil volgend jaar weer. het circuit is niet lang hoor, 4197 meter, dus nog korter als assen!!! de races waren allemaal gaaf, en daar blijft het publiek zelfs tot na de superstock600 zitten zondagavond. de sfeer is er geweldig, en het was er ook nog es tropisch warm!! 8-)
Ohh op een of andere manier dacht ik dat dat een heel lang ciruit was/is. Ik heb me blijkbaar vergist. |( Nou in iedergeval tot de18de :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan