CRT 7,8 en 9 augustus Assen

>> WIWTD

Lijkt mij ook superleuk, zo'n CRT. Waar kan ik me opgeven voor zoiets? Wat kost het?
 
Ik heb me nu via het blad motor opgegeven. Ik heb ook een keer met een Suzuki dag meegedaan daar. Dan krijg je (via je dealer) een inschrijfformulier toegestuurd.

Er is ook een site van de CRT, kan hem alleen niet meer vinden ;(

Kosten 150 euro.
Ik heb me vorige week pas opgegeven, dus als er mensen zijn die ook zin hebben. Kijk of er nog wat plek vrij is???
 
Hoop wel voor de mensen die heen gaan, dat ze baan tegen die tijd al weer een beetje hebben opgeruimd. Heb afgelopen zaterdag met Truckstar festival ff een half rondje gelopen ( |( ) en het was 1 grote bende. Complete delen van de baan over een afstand van een meter of 50 bedekt met zand en grind....

Maar het asfalt wat wel zichtbaar was zag er erg :9~ uit.

Have fun!
 
Ik ben vandaag geweest het was helemaal geweldig.
Volgende keer zeker weer. :] Hoe is het jullie bevallen?
ps. hoe snel wordt er gereden in een gevorderden groep. (gemiddeld)
 
ps. hoe snel wordt er gereden in een gevorderden groep. (gemiddeld)

Gemiddeld is niet echt te zeggen, varieert tussen 1.30 en 1.52. Het grootste verschil is dat in de 'ervaren' groep het tempo vanaf de eerste sessie al best lekker is. (is natuurlijk wel heel sterk afhankelijk van welke voorrijder je hebt, ik reed achter Annemiek v.d. Kolk)
Ik reed zelf 1:50, heb echter het gevoel dat ik tijdens de sessies achter de voorrijder (de eerste drie sessies) sneller rondging.

En nee, 1.50 is niet snel op Assen, weet ik. Het probleem is echter dat iemand die rond de 1.50 rijdt, zich waarschijnlijk in de 'onervaren groep' verveelt gedurende de eerste drie sessies, waarvoor je toch behoorlijk wat betaalt.

Zelf verlies ik heel veel tijd wanneer ik zelf m'n rempunten moet gaan bepalen. (Dit is dus het geval tijdens de laatste 2 sessies, waar de tijden gemeten worden) Ik kom telkens tot de conclusie dat ik best wat later had kunnen remmen. |(

Een indeling in 3 groepen zou misschien beter zijn, 'k zou mezelf dan liever in de middelste groep indelen. Maar ja, we willen 't ook een beetje betaalbaar houden natuurlijk, en aan een groep extra, hangt natuurlijk ook een prijskaartje.

Maar goed, volop lol gehad, voor 't eerst m'n steppie aan de grond gereden (rechts), sliders aardig weggebrand, en alles weer heel thuis.

Dus: missie geslaagd :)

Etienne
 
Sorry, probeerde wat te editten, toetste verkeerde icoontje. |(

Misschien zinnig om de topictitel te wijzingen in CRT 7,8, en 9 augustus, zodat iedereen hier z'n verhaal kwijt kan?
 
Laatst bewerkt:
Een indeling in 3 groepen zou misschien beter zijn, 'k zou mezelf dan liever in de middelste groep indelen. Maar ja, we willen 't ook een beetje betaalbaar houden natuurlijk, en aan een groep extra, hangt natuurlijk ook een prijskaartje.

Ik heb zelf tweemaal bij CRT en eenmaal bij Deroue meegereden. Bij Deroue, waar de sessies over de hele dag zijn verdeeld, waren vijf verschillende groepen. De kosten waren € 140,- voor een dag. Het kan dus wel :)
 
Ik ben 8 augustus geweest. Was weer errug leuk. Op een gegeven moment kwam er een bedenkelijk kijkende marshall op me af met het verzoek om niet harder te gaan rijden (zo hard rijd ik overigens niet, 1:53). Hij zag mijn achterwiel constant wegglijden bij uitacceleren. Hij zei dat mijn veer waarschijnlijk te slap is, want mijn achterband (BT-010) vertoonde ook niet het normale slijtpatroon, ik kon bolletjes rubber van de zijkanten aftrekken. Dus laatste sessie maar rustig aan gedaan ;( . Vind ik trouwens wel vreemd, een 2001 Fireblade die met de standaard veer niet goed genoeg zou zijn voor een normale rijder :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan