CRT Assen September

TTeun

MF veteraan
26 nov 2001
2.167
0
thuis
Morgen weer gassen op Assen :) , met o.a. Rebelske, TurboTeunis, De Wim en @rno. Gaan er nog meer MF-ers?

:z moest natuurlijk 12 sept. wezen in de titel. Als één v/d mods zin heeft graag ff aanpassen :)
 
Laatst bewerkt:
Ah dat is beter, als dat idd het geval is wil ik wel komen kijken als daar geen bezwaar op is, ik vind die rustige dagen op Assen doorgaans veel leuker dan die drukke TT dagen, nu kan je lekker over de pitboxen lopen.. mooi uitgebreid zicht, etc..

enfin, hoe laat is het morgen? - moet morgen wel helaas naar school..
als ik tijd heb om te komen en er geen bezwaar is ben ik van de partij!
 
hehe om 7:30 racen en om 5:21 dat nog ff posten :)

Ik wilde nog naar Assen toe, was redelijk vroeg vrij.. maar de motor dacht er anders over.. daar zal ik nu even een topic over openen en m'n beklag doen :(
 
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)



Juist, gister wezen rijden dus. En 7.069 sec van mijn tijd af gereden! Nu rijd ik 1.56.705 (onder de 2 min!)

IIg was het echt supergaaf. In de tweede sessie kreeg ik ff een privemarshall (waarom weet ik nog steeds niet, hij kwam er ineens tussenrijden, dus het was niet van te voren afgesproken ofzo. Je kunt er nl om vragen als het je allemaal te snel gaat of als je echt ergens problemen mee hebt. Nou had ik wel gezegd dat ik de veenslang moeilijk vond en daaruit kwam naar voren dat ik later moest insturen... Veel later voor mijn gevoel, maar toen dat eenmaal lukte ging ik als een speer!) en dat heeft me enorm veel geholpen, daardoor ging het echt supergoed.

In de laatste sessie werd ik erg veel opgehouden. Potverdorie: Hayabusa vs 400-tje= NIET EERLIJK! Er werd in Mandeveen steeds gevlagd en daar kon ik mensen buitenom voorbij, maar dat mocht dus niet. Dan krijg je Duikersloot, maar daarna Meeuwemeer en dat is eigenlijk vooral vol gas geven en dan loopt zo'n Haya weer van je weg terwijl hij je in de bochten ophoud! Eindelijk was ik m voorbij... Haalt hij me weer in op de Veenslang de rukker! Ja, dat is ook zo'n beetje rechtdoor, dus dan kun je wel op je Haya, en daarbij was ik iemand aan het inhalen, dus ik reed ook minder hard dan ik wilde.

Je ziet inhalen moet ik nog leren.

Iig ging hij vervolgens bij de Nationele rechtdoor (hehe eindelijk gerechtigheid). Maar goed toen moest ik nog die andere motor inhalen. Nog steeds gele vlaggen in Mandeveen. Mensen die veel sneller waren en als jij in wilt halen inhalen, dus dat hielp ook niet. Ik supermooi de GT in en dus ook uit, ik zat naast de Suzuki en potverdorie TOERENBEGRENZER! (Ja, en die grijpt dus bij 15 en een half duizend toeren in! Dus je snapt hoe dat klink...) Dus schakelen, maar het mocht niet meer baten.. Uiteindelijk op de veenslang er toch maar voorbij (Wat nou knikjes, hop gewoon gas!).

En jawel, mijn toesliders aan de grond en best vaak! Jaja ik weet het gewoon je tenen op het stepje zetten, maar ik vond het wel prettig, want dan weet je hoe laag je zit. Ik heb mijn knieeen niet aan de grond, dus dan mijn toesliders maar!

Zeker een geslaagde dag!! Het ging supergoed, ik weet dat ik de volgende keer harder kan en als ik toch ooit eens een 600 met echt vermogen heb EN ik leer inhalen.........
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig Rebelske :}

Leuk verslag, enne eens kijken of ik een volgende keer ook 7 seconden van m'n tijd af kan rijden. Oef, dan moet ik in 1.54 rond :P Sinds 31 mei heb ik weer best veel bijgeleerd, dus misschien zit het er wel in...
 
Helaas maar 3 sec van m'n tijd af gereden, maar in de laatste sessie toch wel naar m'n zin gehad. En voor het geval ik dacht dat ik te langzaam reed voor iemand op een GSXR, reden er nog een paar GSXR-ren en een Hyabusa langzamer rond :P {
 
Ja, het was een mooi dagje :)
Ik had me voorgenomen onder de 1.40 te rijden, en dat is me gelukt: 01:39,207 is nu m'n beste tijd.
M'n banden zagen er na afloop niet meer uit, en bij het uitkomen van bochten begon m'n achterband vaak te glijden.
Misschien moet ik toch maar een keer iets aan de vering gaan schroeven want die staat nu nog op de standaard afstelling.
Eens kijken of het dan nog sneller kan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan