CRT Dagen

Ik ga 6 mei zeker en misschien 12 september.
Deze dagen staan niet in de poll.
Komt volgens mij omdat de CRT die speciaal organiseert voor de Suzuki dealers.
Ook niet Suzuki\'s zijn op die dagen trouwens welkom.
 
Dit wordt de planning denk ik. (Alleen de MFCD staat al vast.)

April: TOMS
Mei: MFCD
Juni: CRT
Juli: CRT
Augustus:

In Juni weet ik dus nog niet zo goed wat ik ga doen. En eigenlijk wil ik ook naar een suzuki CRT dag.
 
Suzuki CRT is niet veel anders als een gewone CRT hoor, tis echt niet zo dat ze specifiek gaan letten hoe je met een suzuki door de bocht ga, ben zelf al 2 keer geweest met een honda.
Tis alleen wat relaxer als een gewone crt, tis verspreid over de hele dag i.p.v 5 sessies knallen in de morgen of in de middag, en je krijgt lunchbonnen!!!! heel belangrijk ;)
 
:^

Ik hoorde trouwens bij m\'n Suzuki dealer dat er (ik dacht van) 16 mei een Suzuki circuitdag was georganiseerd door de importeur.
Deze circuitdag is wel alleen voor Suzuki rijders, maar aangezien ik de 25 maart Toms wil gaan doen, en 6 mei de CRT heb ga ik dan niet.
 
Ik heb 12 mei de MFCD anders was ik wel naar de Suzuki CRT gegaan. Misschien ga ik in september wel. Ik wil in ieder geval dit jaar weer een keer op Assen rijden. Jammer dat je de tijden niet meer kunt vergelijken met vorig jaar.
 
:^

Ik hoorde trouwens bij m\'n Suzuki dealer dat er (ik dacht van) 16 mei een Suzuki circuitdag was georganiseerd door de importeur.
Deze circuitdag is wel alleen voor Suzuki rijders, maar aangezien ik de 25 maart Toms wil gaan doen, en 6 mei de CRT heb ga ik dan niet.

16 en 17 mei :) :)
 
Hebben jullie je inschrijfformulier al binnen dan?
Ik heb het een week of twee geleden aangevraagd, maar nog niks gezien. :?
 
Ik heb nog geen inschrijf-formulier gezien, maar ik heb een plaatsje gereserveerd bij m\'n dealer voor de Suzuki CRT.
Ik weet trouwens ook nog niet wat het gaat kosten.
 
Heb nu het inschrijfformulier van de CRT-cursus op 31-5 klaarliggen. Gaat morgen op de bus. Heb er wel even een briefje bijgedaan, omdat ik liever \'s middags wil dan \'s ochtens. Het is toch 200 km rijden vanaf thuis.

... dan nog de TOMS cursus op 29 augustus. En is het weer voldoende voor dit jaar (of het moet zijn dat we er nog een dagje Zolder ertussen duwen)
 
Het belooft voor mij een goed motor-jaar te worden :9

25 april Toms cursus Zandvoort
6 mei CRT Assen.
12 sept CRT Assen.

En als je de Toms gedaan hebt krijg je je C-licencie, dus misschien dat ik wel een z.a.c. wedstrijd probeer mee te pikken. })
 
Teunis schreef:
Ik heb nog geen inschrijf-formulier gezien, maar ik heb een plaatsje gereserveerd bij m'n dealer voor de Suzuki CRT.
Ik weet trouwens ook nog niet wat het gaat kosten.

Ik heb al €150 betaald en het formulier ingevuld en ingeleverd, Jaap.
 
Op woensdag 20 maart 2002 16:09 schreef TTeun het volgende:
Teunis schreef:Ik heb al €150 betaald en het formulier ingevuld en ingeleverd, Jaap.
Wie is er hier nu een Jaap?
Je reageert op een post van mij van 14 februari! :z
Eerst even opletten voordat je kritiek levert TTeun! of moet ik Jaap zeggen :?
 
Er is trouwens een extra dag geplanned op 8 augustus, die je overigens niet kunt terugvinden op hun site.
 
Terug
Bovenaan Onderaan