CRT DemoRun Ameide

jaccobird

MF veteraan
26 jun 2002
1.150
135
a.s. zaterdag 20 juli organiseert Cafe Rest, In 't Wapen van Ameide
in samenwerking met het Classic Racing Demo Team (CRT) een dag vol plezier in de dorpskern van Ameide.
Racemachines uit vervlogen tijden denderen dan door het dorp.
Van 's morgens 10.00 tot 13.00 uur zijn er trainingen en dan tot 17.00 uur worden er races in verschillende klassen gehouden in heats van elk 10 minuten.
Vorig jaar was zelfs de zoon van Mike "de Bike" Hailwood (David)aanwezig en draaide zijn rondjes op een NSU Sportmax 250 waar ooit z'n vader op reed.
Er rijdt van alles rond van 50,125,250,350 en 500 cc. enz. zelfs de zijspannen ontbreken niet. Bijna alle merken van weleer zijn vertegenwoordigd, Japans, Duits, Engels, Italiaans er rijdt van alles.
Het rennerskwartier is vrij toegankelijk en zijn verschillende kraampjes met onderdelen enz. Vorig jaar waren er coureurs uit o.a. Nederland, Engeland, Zweden, Denemarken en Duitsland.
En niet te vergeten, de toegang is helemaal gratis!!!!!
Dus zaterdag allemaal ff naar Ameide City, ik zie jullie daar!
 
waar ligt dat?

Vlak bij Vianen, het is zeker de moeite waart ik heb een aantal vrienden die buiten het "normale" motor rijden ook nog met allerlij klassiekers racen en morgen ook mee doen ik ben zeker van de partij
 
Bij Gouda in de buurt, ongeveer halverwege tussen Utrecht en Rotterdam
 
Bij Gouda in de buurt, ongeveer halverwege tussen Utrecht en Rotterdam

He dennis hoe kom je daar nou bij ligt vlak boven schoonhoven en in een wat ruimere context tussen gorkum en utrecht je moet via de a27 rijden om er te komen.
 
Als er morgen MF ers komen ik loop daar rond waarschijnlijk ergens in het renners kwartier met een Rode Pet met de Tekst RSV Titanium er op.

(je mot wat doen om die dun behaarde gebieden te bedekken)
 
Terug
Bovenaan Onderaan