CRT en TOMS

Tijdens TOMS ben je niet verzekerd, toen ik meedeed waren er 2 schades, 1 R1 viel van de standaard op de parkeerplaats en 1 ander R1 reed rechtdoor bij de Tarzanbocht. Je hebt het zelf in de hand.
Maar ja wie zegt dat je fiets niet buiten het hek van Circuit Zandvoort is gevallen? Wel je kentekenplaat er ff afschroeven :P
Ach, een beetje kuipschade kan er ook nog wel bij :( helaas... Hoewel je bij 200pu natuurlijk wel meer kuipschade krijgt dan \"een beetje\". Het gaat mij eigenlijk om de grote klappers, b.v. als iemand denkt je eruit te remmen en geen flauw benul heeft van zijn eigen remweg. Iets waar jullie allemaal overigens wel voor mogen oppassen als ik meedoe })

Toch wil ik eerst weten hoeveel een verzekering kost voordat ik me \'vastleg\'. En bovendien zal ik toch eerst een andere fiets moeten hebben volgens mij, want ik denk niet dat mijn pa er happig op is om mij op zijn fiets over de baan te laten scheuren. Ach ja, misschien een leuk 600\'tje of 750\'je... Als ik die R1 of RSV Mille toch koop dan
houd ik gelijk geen geld meer over voor benzine!
 
Heb al enigzins proberen uit te leggen wat een CRT dag inhoud, maar ben er nog steeds niet achter wat er bij een TOMS dag gebeurd, wie kan me helpen??

B.v.d Martijn
 
Is die CRT of TOM\'s eigenlijk iets waar je veel lol mee beleefd en veel van bijleert als je een paar weken rijdt?
 
Poohbeer> voor zover ik kan beoordelen is het zo dat je ontzettend veel vertrouwen wint in je motor vooral als je een paar keer \"fout\" een bocht hebt ingestuurd,en je je kunt concentreren op die bocht, en aankan geven aan de marshall dat je moeite met een bepaalde bocht/rempunt hebt, hij zal je helpen, bv op assen heb je zoveel speling dat als je de goede kant opkijkt het haast niet fout kan gaan.
Echt een aanrader.
Ik ga volgend jaar zeker te weten.
 
Op Dinsdag 13 november 2001 08:59 schreef HELLdesker het volgende:Ligt ut aan mij of sta ik er 2 keer tussen :?
[me]HELLdesker is confused.[/me]
( kom ik nu zeker of misschien :? )

Als je twee keer in het lijstje staat kom je gewoon twee keer op dezelfde dag.....vast en misschien :+
 
R1 Beest: die dag met Arie Molenaar kostte iets van ƒ295 inclusief persoonlijke ongevallenverzekering (=standaard crt tarief volgens mij) voor iets van ƒ150 had je er een dagverzekering voor je motor bij. Veel geld maar ik vind het wel prettig.

Persoonlijk lijkt een TOMS me ook het leukste vroeg in het seizoen. Dan kun je er nog het hele seizoen van profiteren. Ik weet niet hoe ideaal TOMS is om je eerste cicruit ervaring op te doen dus iedereen moet dat even voor zichzelf bepalen.

Een nieuwe tussenstand:
TOMS:
JoKIng
Revolution
Schamperd
Unstable (misschien)
maximum (misschien)
Turbo Teunis
Sander Vermeer
Auke (Misschien)
GSXR-er
R1 beest
Eric v Dam
vriend #1 van Turbo Teunis
Vriend #2 van Turbo Teunis
CBR Girl (misschien)
CBR Girl d\'r vriend

CRT:
Helldesker (1x is wel genoeg)
R1no
Unstable (misschien)
GSXR-er
Arthur
Martinos
Marcoo (mits verzekerd)


Voor de TOMs cursus zitten we al op 11 man.

Voor de duidelijkheid: ik ga niet echt iets organiseren het lijkt me gewoon leuk om MF\'ers tegen te komen op het circuit daarom probeer ik het wat te coordineren. Misschien stuur ik wel een mailtje naar de organisatie van TOMS om te kijken of we 1 al geplande dag voor MF kunnen reserveren (heeft Sander geen nauwe banden met TOMS of is dat een andere Sander? :) ) maar ik ga geen stichting of iets dergelijks oprichten.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik tot nu toe gelezen heb is de Toms en CRT redelijk vergelijkbaar. Mijn voorkeur gaat dan uit naar CRT, waarom: Assen ben ik in een half uurtje, en lijkt me een leuker circuit voor motor.

Indien er belangrijke verschillen zijn die ik over het hoofd gezien heb hoor ik dat graag :)

Verzekering blijf ik toch wel belangrijk vinden.
 
28 November krijgt JoKing als het goed is info van iemand van TOMS of het mogelijk is om gezamelijk in een groep te rijden. :)
 
Hoe zit het nou eigenlijk met de race-licencie.
Die zou je aan kunnen vragen als je de TOMS-cursus gedaan hebt.
Is dit dan een B licencie :?
Als je in aanmerking wil komen voor z\'n licencie moet je dan ook een medisekeuring of zo iets dergelijks laten doen :?
TurboTeunis wil volgend jaar nl wel eens een keer met de zomeravondcompetitie meedoen :)
 
bij de TOMS krijg je in ieder geval een districtslicentie waarmee je elke zac kan meedoen,voor de knmv-cup heb je een b-licentie nodig waarvoor je gekeurd moet worden.Die b-licentie kun je ook via de TOMS krijgen,maar dan komt dan wel de keuring bij.
 
R1 Beest: die dag met Arie Molenaar kostte iets van ƒ295 inclusief persoonlijke ongevallenverzekering (=standaard crt tarief volgens mij) voor iets van ƒ150 had je er een dagverzekering voor je motor bij. Veel geld maar ik vind het wel prettig.

Persoonlijk lijkt een TOMS me ook het leukste vroeg in het seizoen. Dan kun je er nog het hele seizoen van profiteren. Ik weet niet hoe ideaal TOMS is om je eerste cicruit ervaring op te doen dus iedereen moet dat even voor zichzelf bepalen.

Een nieuwe tussenstand:
TOMS:
JoKIng
Revolution
Schamperd
Unstable (misschien)
maximum (misschien)
Turbo Teunis
Sander Vermeer
Auke (Misschien)
GSXR-er
R1 beest
Eric v Dam
vriend #1 van Turbo Teunis
Vriend #2 van Turbo Teunis
CBR Girl (misschien)
CBR Girl d\'r vriend

CRT:
Helldesker (1x is wel genoeg)
R1no
Unstable (misschien)
GSXR-er
Arthur
Martinos
Marcoo (mits verzekerd)


Voor de TOMs cursus zitten we al op 11 man.
Hé.... mag ik niet meedoen met TOMS? \ '(
Gaf aan dat ik onder voorbehoud ook wel mee wil doen... Als:
- De conti\'s er onderuit zijn en goeie bandjes eronder zijn
- Ik vrij kan regelen (is toch doordeweeks, I think?)
- de munten meewerken...

Mag ik alsblief nr 12 zijn? :} :P

Vriend van CBR-girl heet Maas, btw... :)
 
Schrijf mij dur ook maar bij!!
Ik ga voor de TOMS vroeg in het jaar
Ben ook zeer benieuwd om jullie IRL te ontmoeten!
Groetjes :z
 
Ik ben er met de TOMS denk ik ook wel bij.
Heb hem vorig jaar al gedaan.
Als het enigzins meezit zal ik niet tussen jullie rijden maar voor jullie...

 
Laatst bewerkt:
Waarom staat er misschien bij mij en Unstable...wij zijn de 2 die erover begonnen dat we volgend jaar willen gaan :P

Waarschijnlijk omdat ik ergens gelezen heb dat jullie nog twijfelden of omdat iemand anders heeft gezegd dat jullie mogelijk wel meewilden. Sorry. Ik heb meestal erg weinig tijd om te checken wat de reacties zijn geweest dus kunnen er af en toe wat foutjes in sluipen.
Blijven controleren dus. Hoe meer man/vrouw des te meer vreugde.

Grotemuis, jou heb ik denk ik niet opgenomen omdat je wel erg veel mitsen en maren noemt...no offence. Bij mijn volgende update pas zet ik je er wel bij. Nu heb ik ongeveer 5 minuten tot mijn magnetron gaat piepen en ik snel een hap naar binnen moet werken voor ik weer weg ben.

Natuurlijk is iedereen uitgenodigd mee te helpen de lijst up to date te houden.
 
Laatst bewerkt:
None taken.... Het is bij mij érg afhankelijk van de bandjes... En da\'s weer afhankelijk van een evt. datum... Ook zijn er nu al enkele periodieke meetings op het werk gepland, waar ik verplicht bij zit... Ik kan dus idd niets toezeggen tot er een evt. datum bekend is... Maar als het enigszins mogelijk is, doet ik mee :)
 
Grote muis, maak je niet druk over je banden!
Je koopt gewoon een nieuwe set, en laat die voor de circuitdag monteren.
Die oude banden bewaar je dan voor een ritje rechtoe rechtan op vakantie naar het zuiden bijv.
Mijn bandenboer slaat ze over voor Fl 15,- dus voor het geld hoef je het niet te laten!
Groetjes :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan