CRT en TOMS

gsxr-er

MF'er
10 jul 2001
174
0
Utrecht
Nu het stof rond de MFCD een beetje is opgestrokken lijkt het me een goed idee omeens te inventariseren wie er volgende jaar een TOMS of CRT gaat doen. Ik wil dit zeker gaan doen (zo vaak mogelijk tot het budget op is, dan maar geen nieuw pak ;) ) Als er toch meer mensen gaan dan kunnen we met zijn allen op dezelfde dag gaan.

Weet iemand al data waarop TOMS en crt dagen plaats gaan vinden? Misschien kunnen we een pol maken met de verschillende data en wie er heen gaat (iemand die meer verstand heeft van PC\'s dan mij ( :) voor de liefhebbers van grammaticale fouten)

Turbo Teunis jij weet iets van een Suzuki circuitdag in Assen...wanneer..kost dat ...waar kan ik me aanmelden :9~ . Daar moet ik natuurlijk bij zijn.
 
Ik wil wel mee als dat mag....jullie gaan in Maart toch? De enige twijfel die ik daar bij heb is of het weer dan wel/niet goed is. Van de andere kant kun je dan wel lekker het hele seizoen met je B-licentie spelen op Zolder en Zandvoort.
 
TOMS reeds gedaan, zeer de moeite waard, maar kga het niet voor een 2de keer doen :P

CRT wil ik ( en voor zover ik begrepen had, meerdere.) ook nog gaan doen.
 
Ik wil wel mee als dat mag....jullie gaan in Maart toch? De enige twijfel die ik daar bij heb is of het weer dan wel/niet goed is. Van de andere kant kun je dan wel lekker het hele seizoen met je B-licentie spelen op Zolder en Zandvoort.
Wij hebben nog geen datum gekozen dus ik weet niet waarom jij denkt dat wij in maart gaan. :)
Zijn ook nog geen datums bekend van TOMS in 2002.

Maar over dat CRT, heeft iemand daar meer info over, een linkje ofzo? :)
 
TOMS reeds gedaan, zeer de moeite waard, maar kga het niet voor een 2de keer doen :P

CRT wil ik ( en voor zover ik begrepen had, meerdere.) ook nog gaan doen.

Hetzelfde hier, TOMS al gedaan, Lijkt me leuk om volgend jaar CRT te doen. Met alles wat ik nog weet van TOMS wordt het alleen maar leuker denk ik. :]
Ik dacht dat Unstable en Maximum volgend jaar TOMS en CRT gingen doen, is wel leuk om het dan met z\'n vieren (4 x R1 }) ) te doen. *D
 
Ik ben van plan vlgd jaar o.a. de TOMS-cursus te doen, normaal beginnen ze met die cursus in maart volgens mij, maar ik weet niet of er nu al data vast staan.
De Suzuki circuitdag wordt ieder jaar georaniseerd door de Suzuki exlusief dealers, de vorige 2* werdt het in mei georganiseerd.
Je kunt je daar voor opgeven bij alle suzuki-exlusief dealers en kost ongeveer F300,- (Ook niet suzuki rijders kunnen zich overgens voor die dag opgeven.
Als iemand de data weet voor de TOMS cursus hoor ik het graag. :)
 
Als ik het zo eens lees, dan zijn er inmiddels bijna 10 man die aan de TOMS mee willen doen....misschien moeten we eens bellen met motorextra, en kijken of we gewoon vast kunnen reserveren omdat we met 10 man van een \"Club\" zijn...ik heb nl. gehoord dat reservering gaat als \"wie het eerst komt, wie het eerst maalt\"
En aangezien TOMS inmiddels ERRUG popie is geworden en het altijd vol zit....
 
Als ik het zo eens lees, dan zijn er inmiddels bijna 10 man die aan de TOMS mee willen doen....misschien moeten we eens bellen met motorextra, en kijken of we gewoon vast kunnen reserveren omdat we met 10 man van een \"Club\" zijn...ik heb nl. gehoord dat reservering gaat als \"wie het eerst komt, wie het eerst maalt\"
En aangezien TOMS inmiddels ERRUG popie is geworden en het altijd vol zit....
Goed plan! Ik ben voor!
 
Ik heb die lui van MotorXtra een mailtje gestuurd met de vraag hoe wij het beste met een hele groep kunnen inschrijven in het voorjaar.

Zou echt gaaf zijn om de TOMS te doen met lui van het MF.
 
Ik wil volgend jaar eerst de Freebike gaan doen (hetzelfde als de MFCD, maar dan kan ik dus niet) Misschien dan later nog wel de TOMS, maar dit moet ik dus nog kijken.
 
snif, pooh wil dolgraag mee, maja, moet eerst nog maar zien of\'k weer een fiets heb tegen dan.
Zelfde als met de mfcd dus ;(
 
Ik heb die lui van MotorXtra een mailtje gestuurd met de vraag hoe wij het beste met een hele groep kunnen inschrijven in het voorjaar.

Zou echt gaaf zijn om de TOMS te doen met lui van het MF.

Mailtjes worden pas 28 november (mijn verjaardag :) ) beantwoord. Die Sander is nu met vakantie...
 
Ben ook wel into wat extra rijvaardigheid, maar zal pas 2003 worden schat ik zo. Ik ga eerst maar eens wat kilometers maken en wat meer ervaring op doen. Rij op dit moment echt veel te weinig. \ '(
 
CRT (assen) is heel goed te doen, ook voor niet ervaren rijders.
Je word in groepjes van 6/7 man de baan overgeloodsd met een marshall als voorrijder, je hebt in veel gevallen, 4 sessies voor onervaren en 5 voor ervaren groepen, er rijden zelfs mensen met choppers en die vermaken zich echt PRIMA. :] , de eerste 3 en een halve sessie wordt je begeleid, marshall let op je stijl en of je goed aansnijdt, en daarna mag je doen wat je wil ( TOT IN HER REELE NATUURLIJK), hier en daar een wheelie, maar overdrijf niet, ze halen je erzo vanaf.
Niet teveel lawaai maken, behalve als de wind de goede kant op staat :) :)
En denki nou niet de eerste paar sessies, Uhm die rukker van een marshall op een fazer rem ik er wel ffies uit.... Dat lukt je niet, behalve voor de diehards, tis me naar 1,5 jaar eindelijk gelukt 8-)
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, en oja die suzuki dag word door van someren motors en TTmotoren Zwolle georganiseerd, heb meegedaan, met m´n honda, was te gekke dag.

Groeten, martijn
 
Kun je niet een dag een motor huren?

Jah, en dan staat ergens in de voorwaarde te lezen dat je niet verzekerd bent indien je deelneemt aan circuitrijden en evenementen ofzo.
Krijg je zowiezo gezeik als je iemand ramt ofzo zelfs met dagverzekering.
 
Terug
Bovenaan Onderaan