CRT groep indeling

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.615
36.148
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Heren (en dames),

Ik heb 21 mei met de valkenier een circuitdagje op Assen, nu ben ik hier al even niet meer geweest en heb alleen nog maar 2x op een natte baan zoals die er nu ligt gereden.
Op Zandvoort heb ik met een 1997 circuit CBR900RR 2.10 en een half gereden en met een weg SRAD 750 uit 1996 2.11 en een half.

De Valkenier raad me aan in de ervaren groep te gaan rijden, maar kan ik niet beter in sport gaan rijden?
Of kan ik sport niet vergelijken met groep 3 van MSL?
 
Heren (en dames),

Ik heb 21 mei met de valkenier een circuitdagje op Assen, nu ben ik hier al even niet meer geweest en heb alleen nog maar 2x op een natte baan zoals die er nu ligt gereden.
Op Zandvoort heb ik met een 1997 circuit CBR900RR 2.10 en een half gereden en met een weg SRAD 750 uit 1996 2.11 en een half.

De Valkenier raad me aan in de ervaren groep te gaan rijden, maar kan ik niet beter in sport gaan rijden?
Of kan ik sport niet vergelijken met groep 3 van MSL?

Als sport sneller is dan snel, dan zou ik sport kiezen.
 
*O* *O* Ik ben er ook 21 mei, ingeschreven in de B groep, zou ik als ik jou was ook doen,
De c groep gaat snel vervelen als je al enige ervaring hebt :P :P
 
Als sport sneller is dan snel, dan zou ik sport kiezen.

Sport is sneller als ervaren.

*O* *O* Ik ben er ook 21 mei, ingeschreven in de B groep, zou ik als ik jou was ook doen,
De c groep gaat snel vervelen als je al enige ervaring hebt :P :P

B=sport en C=ervaren neem ik aan?



Het gaat mij er gewoon om dat ik geen zin heb om mensen in de weg te rijden maar ik wil ook niet in de weg gereden worden ;)
Mensen die hun tijden van Zandvoort met een groep van CRT op Assen kunnen linken?
 
Heb je al op de site van crt gekeken, wellicht help je dit om de juiste keuze te maken ??
 
Ja en nee. :P

Ik wil mijn CPZ tijd linken aan Assen. Nu is dat natuurlijk niet 1 op 1 mogelijk, maar er is vast iemand die vaker met CRT gereden heeft.
 
Ja en nee. :P

Ik wil mijn CPZ tijd linken aan Assen. Nu is dat natuurlijk niet 1 op 1 mogelijk, maar er is vast iemand die vaker met CRT gereden heeft.

Ik denk dat de B-groep(sport) voor jouw wel een mooi groepie is :Y
Het is idd redelijk vergelijkbaar met groep 3 msl.
 
Hey Roy, bekende van mij rijdt (dacht ik straat SRAD600) 2:04 op Zandvoort en 2:08 op Assen, althans, hoorde ik via.

Mijn eerste (en enige) keer Assen met CRT (dus in minder ervaren groep) reed ik na 3 droge sessies met een straat FZR600R 2.16. Ik vond het snelheidsverschil soms veels te groot.
Volgens mij heb ik ook nog wel tijden van de andere groepen.

Adhv de tijden van mijn kennis ga ik as circuitdagje toch ook maar in de ervarengroep ipv minder ervaren.
Verder geen ervaring met circuit.

edit
CRT; Minder ervaren = groep C

Deelnemers welke voor het eerst op het TT-Cicruit Assen rijden of voor het eerst deelnemen aan een CRT-dag worden in de minder ervaren groep ingedeeld..
Afhankelijk van het aanbod van deelnemers op desbetreffende dag worden de volgende richttijden voor ervaren groepen en Sportrijders gehanteerd.
Rondetijd TT-Circuit Assen: rond 2:20 min. ervaren groep
Rondetijd TT-Circuit Assen: tussen 1:55 min. en 2:20 min. Sportrijders

edit, Ervaren is vlgns mij groep A, daar ben ik nu ingedeeld (eek).
En groep B :?
Groep A - Praktijksessie 1 Result Class
Groep A - Praktijksessie 2 Result Class
Groep A - Praktijksessie 3 Result Class
Groep A - Praktijksessie 4 Result Class
Groep A - Praktijksessie 5 Result Class Tijden
Groep C - Praktijksessie 1 Result Class
Groep C - Praktijksessie 2 Result Class
Groep C - Praktijksessie 3 Result Class
Groep C - Praktijksessie 4 Result Class
Groep C - Praktijksessie 5 Result Class
Sport Grid Time - Groep D Result Class
Sport Grid Time - Groep E Result Class
Sport Grid Time - Groep F Result Class
Sport Grid Time - Groep G Result Class
Sport Grid Time - Groep H Result Class
Sport Grid Time B - Praktijksessie 1 Result Class
Sport Grid Time B - Praktijksessie 2 Result Class
Sport Grid Time B - Praktijksessie 3 Result Class
Sport Grid Time B - Praktijksessie 4 Result Class
Sport Grid Time B - Praktijksessie 5 Result Class
 
Laatst bewerkt:
Ik heb min of meer dezelfde vraag daarom kick ik het topic maar ipv een nieuwe aanmaken.

Hey Maarten,

Groepen zijn:
Minder ervaren=D
Ervaren=C
Sport=B
SportGridTime=A

Ik wil een dag op Assen boeken met CRT. Dit zal de eerste keer met CRT worden, ik heb vorig jaar wat rondjes gereden op Assen met de LMD maar dat stelde niet veel voor.
Eigenlijk wil ik me op hetzelfde niveau als groep 2 bij MSL inschrijven, als ik de post hier boven lees denk ik dat 'C' overeen komt met groep 2 bij MSL?

Op de website van CRT staat het volgende: Groep A: ervaren groep – Groep B: sportrijders of vaste groep SportGridTime
Groep C: minder ervaren – groepen D – E – F – G – H = SportGridTime groepen, deelnemer kan hierbij losse sessies reserveren. Groep A en groep C rijden onder begeleiding van CRT-instrukteurs.


Uit deze tekst lijkt het of groep A= groep 2 bij MSL is, en groep C= groep 1 bij MSL?

Kan iemand dit bevestigen die ervaring heeft met CRT?
 
Ik heb min of meer dezelfde vraag daarom kick ik het topic maar ipv een nieuwe aanmaken.Ik wil een dag op Assen boeken met CRT. Dit zal de eerste keer met CRT worden, ik heb vorig jaar wat rondjes gereden op Assen met de LMD maar dat stelde niet veel voor.
Eigenlijk wil ik me op hetzelfde niveau als groep 2 bij MSL inschrijven, als ik de post hier boven lees denk ik dat 'C' overeen komt met groep 2 bij MSL?

Op de website van CRT staat het volgende: Groep A: ervaren groep – Groep B: sportrijders of vaste groep SportGridTime
Groep C: minder ervaren – groepen D – E – F – G – H = SportGridTime groepen, deelnemer kan hierbij losse sessies reserveren. Groep A en groep C rijden onder begeleiding van CRT-instrukteurs.


Uit deze tekst lijkt het of groep A= groep 2 bij MSL is, en groep C= groep 1 bij MSL?

Kan iemand dit bevestigen die ervaring heeft met CRT?

Zoals jij het stelt klopt.....
 
Het beste kun je Heidi bellen van CRT.
Afhankelijk van aantal Cuppers wat komt trainen worden de groepen verdeeld. In de groepen A en C zitten over het algemeen geen Cuppers of hele snelle rijders. In Sport Grid Times groepen (B, D, E, F, G en H) wordt lekker doorgereden waarbij als je boven 2:10 rijdt, je heel veel wordt ingehaald.
 
Terug
Bovenaan Onderaan