crt lelystad 6 juni wie was er ook?

x-eleven

Die hard MF'er
22 feb 2003
382
0
Amstelveen
wie waren er nog meer en wat was jullie ervaring? Ik vond het een zeer leuke en leerzame avond. Had nog nooit een noodstop gemaakt met 120km, zet je toch wel aan het denken hoor! We begonnen namelijk met 60km en dan steeds 10km erbij, je merkt goed hoe lang de remweg dan gaat worden! Zelfs nog een stoppie gemaakt (en dat op een 250kg zware X11) Ging zeker lekker gelukkig. Remmen in de bochten geleerd, ook erg grappig om te weten hoe je je lijn moet aanhouden. Daarna rondjes op het circuit, echt hele leuke bochtjes en een paar sliders voor de helft versleten, MAN wat is dit verslavend zeg :} Laatste rondje achter de instructeur aan, dat gaat best hard zeg, steppie en knie aan de grond geeft een geweldig gevoel, gelukkig geen enkel moment gehad van pfff dat ging net goed.
Dit was mijn eerste training en hoop er nog wel een paar te mogen gaan volgen. Deze training was georganiseerd door rijschool Wilshaus, Rob de instructeur bracht het geweldig leuk over op ons over hoe en wat er allemaal met de motor kan (binnen deze training dan) Mijn maatje heeft het eea gefilmd en probeert dit binnenkort ergens te hosten, er waren nog een paar MFers als ik het goed begreep, misschien hebben die ook nog wat beeldmateriaal of verhalen. Ik hoor ze graag.
 
Ja ik was er ook.. :)
Paars zwarte zzr 600, vond het ook geweldig en was al op zoek naar degene die mij via MF de filmpjes zou aanleveren.. :) (ben erg benieuwd)
Ik kan ze eventueel ook hosten dus laat maar even weten..


Ps die motor van jou is erg vet...
 
Ik zit nog te wachten op de beelden, als ik ze heb mail ik wel even waar ik ze evt. kwijt kan. Hoeveel kun jij hosten?

Was jij met die groep mee? Was iid een geweldige avond, en bedankt voor het compliment, ben erg blij met het fietsje
 
Ja idd, ik was met die groep mee die wat "later" ;) kwam.
Ik kan veel hosten dus kom maar op met die beelden.. :)
Ik hoop dat jullie ook beelden hebben van de legendarische remproef van die maat van me..hehehe
 
helaas staat de legendarische remproef er niet op, vroeg ik me ook al af. Zit nog te w88, dus hoop snel wat te kunnen laten zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan