CRT prijzen

Raes

Die hard MF'er
17 nov 2006
277
140
Leiderdorp
Ik heb waarschijnlijk zoals velen van jullie de 2007 prijzen van CRT opgestuurd gekregen.
Wat vinden jullie hier nou van, zijn dit nou nog normale prijzen of ben ik de enige die dit toch onderhand wel wat erg veel vind worden ???
 
Ik heb waarschijnlijk zoals velen van jullie de 2007 prijzen van CRT opgestuurd gekregen.
Wat vinden jullie hier nou van, zijn dit nou nog normale prijzen of ben ik de enige die dit toch onderhand wel wat erg veel vind worden ???
De dagen zijn altijd supersnel volgeboekt bij CRT, dus waarom zouden ze niet zoveel geld vragen? Het is nog altijd niet teveel blijkbaar...

Bladerummer en ik zijn wel afgehaakt ondertussen. Voor hetzelfde geld gaan we liever een weekendje naar de Eifel, incl. een paar rondjes Ring. *O*
 
CRT is de duurste van alle aanbeiders en je het bij hun de minste rij tijd.

uitbuiters zijn het.......maar wel slimme uitbuiters.
 
CRT is de duurste van alle aanbeiders en je het bij hun de minste rij tijd.

uitbuiters zijn het.......maar wel slimme uitbuiters.

Maar wel een lunch inbegrepen. :X

Zag ook de prijs: €200 en vind het ook teveel. Ga dit jaar dus niet met CRT rijden.
 
prijs is 210......

net 5 dagen geboekt :P

Hmm, heb dus niet goed gekeken......

D@MN, das dus 20 euro duurder dan vorig jaar.

Heb volgens mij geen 10% loonsverhoging gekregen. Wist niet dat er een inflatie van 10% was dit jaar.
 
Voor hetzelfde geld gaan we liever een weekendje naar de Eifel, incl. een paar rondjes naar der Ring. *O*

:^

Een jaarkaart kost je dus gewoon ruim minder dan 5 dagen crt ! Daarbij is het ook nog eens het mooiste circuit ter wereld, hebben ze er beter eten en is het gezelliger. En er zijn altijd motorrijders die je gratis tips en trucs vertellen. *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik heb voor 23 juni geboekt.
Alleen raar dat er geen crt-dagen in Juli en September zijn.
Vallen voor mij gewoon de 3 mooiste maanden van het jaar af omdat ik in augustus vakantie heb. :(

Over de prijs: Het is belachelijk veel geld en als het nog het Gulden tijdperk was, dan zou ik nog wel 2x achter mijn oren krabben voordat ik even 440 Gulden voor een dagje circuitrijden uitgaf. :X

Maar goed, ik heb geen idee wie en wat er allemaal betaald moet worden, dus kan ik niet beoordelen of het té duur is.
 
Niet alleen € 200,- voor een dagje maar ook nog eens € 25,- reserveringskosten..... hoorde ik daar ergens een kassala opengaan? |( |( |(
 
Niet alleen € 200,- voor een dagje maar ook nog eens € 25,- reserveringskosten..... hoorde ik daar ergens een kassala opengaan? |( |( |(

Nee, het is 200,- : reserveringskosten is een soort aanbetaling.

quote van CRT pdfje:

Met ingang van 2007 worden er reserveringskosten in rekening gebracht.
De reserveringskosten bedragen € 25,00 per geboekte CRT of SportGridTime en worden bij reservering
via éénmalige incasso geïncasseerd. Deze reserveringskosten worden vanaf januari 2007 geïncasseerd.
Drie weken voor datum van de geboekte CRT of SportGridTime wordt het resterende bedrag via een
éénmalige incasso geïncasseerd.
 
Snap ook niet zo goed waarom de Grid sessies duurder zijn dan de CRT.
Geen/minder Marshalls, geen 'certificaten', geen lezingen/instructies en toch duurder :?
Zie ik iets over het hoofd ?
 
Voor 2007 heb ik wel een CRT geboekt, die 25 euri is idd een aanbetaling op het totale bedrag van 200 euri.

Ook ik vind het een erg duur grapje worden op deze mannier, en je krijgt er niet meer voor. Snap best dat ze meer moeten betalen en dat dat uit onze zak moet komen maar laten we eerlijk wezen, die lezing vooraf en achteraf heb je ook gewoon geen zak aan. Dus laten ze die er maar gewoon af halen.

Ook vind ik het prijsverschil tussen de ervaren en GRID sessie belachelijk. Net wat je zegt, geen instruktie o.i.d. gewoon knallen. Dus dat kan goedkoper. Die lunch mogen ze van mij afschaffen en ieder voor zich laten regelen.

De afstelling van de vering, tja als je een half uur moet wachten op je beurt kan ik me voorstellen dat mensen weggaan. Dus..prijsstijging prima, maar dan wel e.e.a. aanpassen en waar voor je geld bieden.

Toch ga ik dit jaar weer omdat het gewoon 'ASSEN' is en de rest van de motorclub ook gaat, en het dus wel zo gezellig is om mee te doen.

Zolder afgelopen seizoen was voor mij net zo leuk en zeker zo leerzaam. gewoon 7x20 min knallen :)

p.s. heeft iemand ervaringen met het vrijrijden op assen via motorsportschool holland? dit lijkt me ook nog wel een optie voor 165euri.
 
p.s. heeft iemand ervaringen met het vrijrijden op assen via motorsportschool holland? dit lijkt me ook nog wel een optie voor 165euri.

Kan ik je alleen maar aanraden....goede organisatie, buiten en op het circuit en ik vind ze persoonlijk beter dan de CRT. En ook niet onbelangrijk.....meer rijden en minder betalen.
 
Nou kom ik even met de eerste n00b-vraag :+

Hoe begin je nou aan circuit rijden...? Dus gewoon een beetje ervaring opdoen op het circuit, een beetje proeven.

Ik heb zoveel aanbieders gezien dat ik door de bomen het bos niet meer zie :X
 
Nou kom ik even met de eerste n00b-vraag :+

Hoe begin je nou aan circuit rijden...? Dus gewoon een beetje ervaring opdoen op het circuit, een beetje proeven.

Ik heb zoveel aanbieders gezien dat ik door de bomen het bos niet meer zie :X

Een leuke en goedkope mogelijkheid is om tijden de zogenaamde nationale motorrijdagen op het circuit van Assen een sessie tourrijden te boeken.
Kost maar 25 euro en je gaat dan achter een marschall de baan op. Verkijk je niet op de naam tourrijden, want sommige groepen gaan, zeker voor een circuitbeginner best vlot.

Sterrijden kan ook, maar dat is dacht ik 1 of 2 ronden achter een marschall, en dan vrij rijden. Dit moet je alleen doen als je vaker op Assen hebt gereden.

Normaal gesproken zijn de nationale motorrijdagen altijd op koninginnedag en 1 mei, maar dat kan dit jaar niet doorgaan omdat je dan tussen de Superbikes komt te rijden :P
 
Nou kom ik even met de eerste n00b-vraag :+

Hoe begin je nou aan circuit rijden...? Dus gewoon een beetje ervaring opdoen op het circuit, een beetje proeven.

Ik heb zoveel aanbieders gezien dat ik door de bomen het bos niet meer zie :X

Maakt eigenlijk weinig uit waar je gaat rijden. Als je maar een dag boekt met begeleiding.
Begin je in groep 1 of 2. Kan echt iedereen die motor kan rijden. Kneedowns etc bij lange na niet nodig.

www.motorsportschool.nl
www.motorsportlifestyle.nl
www.bikerschool.be
www.motorxtra.nl (eventueel T.O.M.S, maar dat kun je amper ciruitrijden noemen vind ik)
 
Terug
Bovenaan Onderaan