CRT-Races Eemshaven anno domino 2005

De Eemshaven.....

  • is super gezellig

    Stemmen: 1 9,1%
  • is mij te koud

    Stemmen: 1 9,1%
  • is mij te gevaarlijk

    Stemmen: 5 45,5%
  • is een toffe baan!

    Stemmen: 2 18,2%
  • heeft teveel sloten

    Stemmen: 0 0,0%
  • ga ik elk jaar heen

    Stemmen: 2 18,2%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Ikke ook daar...

Waar sta je Villie, dan kunnen we even zwaaien in de opwarm en uitloopronde...
 
Ehh, dat krijg ik morgen pas te horen, dus das even spannend :P
Vorig jaar stond ik in de slinger voor de hairpin, de prachtige links/rechts combinatie.

We hadden die R1 van Racing Team Emmen in de sloot liggen :X
 
Ehh, dat krijg ik morgen pas te horen, dus das even spannend :P
Vorig jaar stond ik in de slinger voor de hairpin, de prachtige links/rechts combinatie.

We hadden die R1 van Racing Team Emmen in de sloot liggen :X


Hhmmm, daar ben ik toen tijdens de training nog even door het gras gegaan (ik stuurde die linker niet in |( ) en bleef toen met meer geluk dan wijsheid overeind :X
 
Dan heb ik jou volgens mij nog gezien! Ik stond volgens mij op dat moment bovenaan de dijk, je keek nog even naar ons van 'wow, dat ging net goed', ik was inmiddels de sloot in gesprongen om je te helpen, je stak je duim op van 'gaat goed zo' en ging weer verder! :]
 
Hoe ben je in het paddock te herkennen? Kom ik nog even een bakkie halen en eens verbaal communiceren. Dit is wel erg grappig :P
 
Zwaaien jij B|
Donderdag zou het droog zijn, maar de rest van de tijd schijnt nat te zijn :(
 
Zwaaien jij B|
Donderdag zou het droog zijn, maar de rest van de tijd schijnt nat te zijn :(
als het droog is zwaai ik..



als het nat is krijg je deze
full




:P
 
Hoe ben je in het paddock te herkennen? Kom ik nog even een bakkie halen en eens verbaal communiceren. Dit is wel erg grappig :P


Blauwe Volkswagen Transporter met een grijs/groen tentje eraan. Koffie is zo klaar (senseo) en je bent dus welkom!
 
We hadden die R1 van Racing Team Emmen in de sloot liggen :X

en stinken dat ie deed,niet in de buurt te wezen.
het gras zat gewoon aan de binnen zijde van de band,Hendrik had redelijk wat schade toen aan de fiets.

inmiddels heeft ie een nieuwe fiets gekocht de beroemde YZJEF.
hopen dat het nu beter gaat met hem,ohja ik ben de teammaat van Hendrik ook met een R1.

CU
 
Dan heb je het nu beter gedaan :}
Maar ja,ik mis nogal wat rijders dit jaar..... O-)
Ja wel iets beter ja :9 . Maar klopt inderdaad wel, veel rijders van vorig jaar niet aanwezig, maar dat mag voor mij de pret niet drukken. Ennuh Bonki 106 op de 8-ste plek ook niet bepaald slecht :} .
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan