cruiser voor beginner?

Haha, ik kijk op tegen het poetswerk van al dat chroom vandaar dat ik die vulcan s zie zitten net als de Suzuki m1800r haha
 
Is een W800 niks voor je? Lijkt ook meer op je broemert. ;)
1Kawasaki_W800_L_1.jpg


Hou je het waarschijnlijk ook nog eens langer op uit.
 
Nee das waar, ik wil gewoon een motor onder mn achterwerk hebben waarbij het ook lijkt op een motor en geen opgevoerde brommer :) drm zou ik ook nooit een 125cc kopen onder andere
 
Ik denk toch dat je jezelf verkijkt op 't formaat van machines als de VN800 en de W800 hoor.
Als je de foto bekijkt die ik eerder aanhaalde, en bedenkt dat ik 1,98m lang ben, is 't dan een brommertje wat ik daar onder m'n kont heb?

Ik zou als ik jou was gewoon een ZRX kopen trouwens. Ben je meteen klaar. ;)
 
Ja ik zag je zitten op een vn800, kan je rechtop zitten rijden of leun je altijd wel iets naar voren op je vn800?
 
Trouwens... Bij zo'n baard past alleen een chopper/cruiser. O-)
Dat dacht ik ook :p of een tour, versus 650 achtig ofso, als je een vmax aanraad kan ik net zo goed een m1800r kopen :p, als de vulcan s klein uitvalt dan wordt dat toch nr 2 denk ik, maar ja zoals vaker gezegd, eerst rijbewijs halen en dan proefritten rijden
 
Ik denk dat het “vrouwtje” achterop een tourfiets (pan,fjr of iets dergelijks) véél beter zit dan op een cruiser.
Ik rij zelf op een Suzuki VZ800, ik heb deze motorfiets, "op het oog" gekocht, wel horen lopen uiteraard, ik heb hem nu sinds maart, maar ik adviseer je met klem om (zeker als je veel wil gaan touren) om uit te kijken naar een andere motor. en ZEKER proef te gaan rijden.

Ikzelf weet al voor 99,9% zeker dat de volgende een tourfiets wordt, zit op dit moment te denken aan een Kawasaki Versys 650 of 1000 (ben daar nog niet over uit).
 
Ik rij zelf op een Suzuki VZ800, ik heb deze motorfiets, "op het oog" gekocht, wel horen lopen uiteraard, ik heb hem nu sinds maart, maar ik adviseer je met klem om (zeker als je veel wil gaan touren) om uit te kijken naar een andere motor. en ZEKER proef te gaan rijden.

Ikzelf weet al voor 99,9% zeker dat de volgende een tourfiets wordt, zit op dit moment te denken aan een Kawasaki Versys 650 of 1000 (ben daar nog niet over uit).
Dat bedoelde ik met "cruisers zijn voor beginners". Die vinden het uiterlijk mooi, en komen er na verloop van tijd achter dat de rij-eigenschappen en de zithouding niet praktisch zijn.
 
Je rijdt pas een cruiser als je er 1 met een enkele pin krukas rijdt bij voorkeur met carb. Het gaat om de muziek, niet om de clip. Een m800 is een leuke clip, maar er komt geen muziek uit. Sterker nog er komt geen muziek uit geen enkele suzuki cruiser.
 
Dat bedoelde ik met "cruisers zijn voor beginners". Die vinden het uiterlijk mooi, en komen er na verloop van tijd achter dat de rij-eigenschappen en de zithouding niet praktisch zijn.
Eens. Zo ben ik dus ook begonnen met een cruiser. En hoewel ik dat ding mis (het was écht een fijne fiets), was het zeker geen praktisch ding.

Bij langere ritten was ik blij als er niemand achterop zat want dan bevonden mijn voetjes zit regelmatig op de duostepjes.
Voetjes vooruit is vol in de wind niet erg handig want dan kun je jezelf alleen nog schrap zetten door... aan het stuur te gaan hangen (en dat willen we nou juist niet). En een schermpje op een cruiser is gay dus dat doen we natuurlijk niet. :P

Maar toch he? Als ik de ruimte had voor 3 fietsen, dan zou er zeker weer een cruiser komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan