Cryptonite Lock

Moet je nu als nederlander dat formulier invullen of afwachten wat de importeur gaat roepen ???
Kryptonite kiest er voor om alle communicatie te concentreren in de Verenigde Staten, om vandaar uit de coördinatie naar de consument in Europa met betrekking tot het omruil programma verder te kunnen verwerken en te kunnen uitvoeren.

Invullen dus dat formulier !!!
 
Formulier invullen. Aan de hand daarvan kijkt Kryptonite hoe ze de actie in Europa aan gaan pakken.

Wordt gewoon gekeken hoeveel formulieren er vanuit Europa worden neem ik aan.

Dacht dat een VTR sneller was dan een VFR B|


;)
 
Laatst bewerkt:
Formulier invullen. Aan de hand daarvan kijkt Kryptonite hoe ze de actie in Europa aan gaan pakken.

Wordt gewoon gekeken hoeveel formulieren er vanuit Europa worden neem ik aan.

Dacht dat een VTR sneller was dan een VTR B|


;)
Typootje denk ik, VFR is sneller dan VTR :+

Sorry voor de topic-vervuiling, maar Sjoske is een 'oude' VFR bekende ;)
 
de vraag:
goedemorgen
ik heb net de laatste info gelezen
ik heb al een slot registratie maar moet ik mij nu ook nog aanmelden voor het omruilen van het slot of moet ik gewoon wachten tot ik naar de winkel kan gaan waar het slot is gekocht (boonstra motoren groningen) met de kassa bon en het slot en krijg ik dan een nieuwe mee? en wat dan ik heb wel een bon nodig voor de verzekering om aan te tonen dat ik een art 4*slot heb.
groet martijn

het antwoord:

Geachte Martijn,
Kryptonite Verenigde Staten heeft besloten bezorgde Kryptonite bezitters de gelegenheid te geven om hun slot met een ronde cilinder/ sleutel om te ruilen voor een gelijkwaardig exemplaar met platte sleutel.

Hiervoor is op de Amerikaanse website: www.kryptonitelock.com een response formulier geplaatst om bezitters van een slot met ronde sleutel, gelegenheid te geven om zich voor de omruilactie te kunnen registreren. Dit is een auto response e-mail adres u ontvangt vanzelf reactie van Kryptonite, voor vragen mailt u naar locktalk@irco.com. Het is de bedoeling dat het relevante gedeelte op de amerikaanse website op korte temijn, in nederlanstalige versie veschijnt.

Kryptonite kiest er voor om alle communicatie te concentreren in de Verenigde Staten, om vandaar uit de coördinatie naar de consument in Europa met betrekking tot het omruil programma verder te kunnen verwerken en te kunnen uitvoeren. Kryptonite Verenigde Staten handelt de omruilactie af met de consumenten.

Zoals in een eerder bericht al bekend gemaakt is, worden de productie processen versneld en uitgebreid om een zo spoedig mogelijke afhandeling van de omruil actie te kunnen bewerkstelligen.

Na inventarisatie zal de verdere wijze van afhandeling bekend worden gemaakt.


Met vriendelijke groeten,

Herman Koot
Motoria Motorcycle Parts


en nu maar afwachten wat er gaat gebeuren
 
Laatst bewerkt:
ik heb dat formulier op de site ingevuld en een mailtje gekregen.


conclusie: ik vind de geboden oplossing onvoldoende. Ze hebben een slecht slot verkocht, maar verplichten mij min of meer een tweede slot te kopen om de tijd tussen inleveren en het ontvangen van een nieuwe te overbruggen. Ook lijkt het of ik hun de vrijheid geef te bepalen wat gelijkwaardig is.


ik ga binnenkort naar de dealer, die mag het oplossen. Dit is geen oplossing.
 
Ik heb ook zojuist het volgende mailtje gekregen....
*********************************************************************
Dear Kryptonite Customer:

Thank you for registering for the Kryptonite Lock Exchange Program.

You will soon receive an e-mail with instructions about how and where to
return your current lock and at least one working key for the lock. A
Postage Paid Label will be included in this e-mail.

Once we have received your tubular cylinder lock and key(s), and stock is
available, your replacement lock will be shipped. We are expecting to
begin shipping out non-tubular cylinder locks beginning Mid October.

We are working day and night to get the new non-tubular cylinder Kryptonite
locks manufactured and available to ship to you. If you have any
questions, please call Customer Service at (800) 729-5625.

Your security is our priority. Thank you for your patience.

Kryptonite Customer Service
******************************************************************************

en in de tussen tijd dan?????? |(
 
Ik heb hier een remschijfslot van een paar tientjes... 3 pennen verkracht en dat ding zit nog potdicht..

Mijn vader heeft wel zo'n krypto slot... morgen even langs :D
 
Van het weekend dan ook maar invullen als ze het zo omslachtig gaan doen.. mag je mooi sloten opsturen naar Amerika.. nice. Eerst nog even een kassabonnetje regelen bij een dealer, aangezien hij niet op emails reageert..
 
Ik heb ook zojuist het volgende mailtje gekregen....
*********************************************************************
Dear Kryptonite Customer:

Thank you for registering for the Kryptonite Lock Exchange Program.

You will soon receive an e-mail with instructions about how and where to
return your current lock and at least one working key for the lock. A
Postage Paid Label will be included in this e-mail.

Once we have received your tubular cylinder lock and key(s), and stock is
available, your replacement lock will be shipped. We are expecting to
begin shipping out non-tubular cylinder locks beginning Mid October.

We are working day and night to get the new non-tubular cylinder Kryptonite
locks manufactured and available to ship to you. If you have any
questions, please call Customer Service at (800) 729-5625.

Your security is our priority. Thank you for your patience.

Kryptonite Customer Service
******************************************************************************

en in de tussen tijd dan?????? |(

Heb ik ook net gehad!!
En dan maar hopen dat je motor ondertussen niet wordt gejat.
Mar ff een slot erbij kopen.
 
Heb die mail ook
Je zal hem wel bij een aangewezen dealer in moeten leveren die ze dan terugstuurt.

Als ze slim zijn verschepen ze eerst gewoon een paar 100 goeie sloten zodat je direct een nieuw slot meekrijgt.
 
Heb die mail ook
Je zal hem wel bij een aangewezen dealer in moeten leveren die ze dan terugstuurt.

ALS ZE SLIM ZIJN verschepen ze eerst gewoon een paar 100 goeie sloten zodat je direct een nieuw slot meekrijgt.

Als ze slim zijn hadden ze gewoon goede sloten gemaakt :+
 
Heb die mail ook
Je zal hem wel bij een aangewezen dealer in moeten leveren die ze dan terugstuurt.

Als ze slim zijn verschepen ze eerst gewoon een paar 100 goeie sloten zodat je direct een nieuw slot meekrijgt.
idd ik zal raar op kijken als je slot daad werkelijk naar de USA moet gaan opsturen. Zal wel via de NL distributeur geregeld worden ofzo :)
 
ik heb net een mailtje gehad van rad in opdracht van Krypto
rad is de belgische invoerder van Krypto
ik heb op de radsite men sleutel moeten reggen en dan houd rad me op de hoogte met de laatse info en mijn gegevens zullen noddzakelijk zijn voor de omruil
waarschijnlijk zal de omruilactie dan ook gewoon via de invoerder gebeuren volgens mij
 
Ik heb het probleem bij mijn dealer neer gelegd en deze gaat mij bellen wanneer de nieuwe sloten binnen zijn :)
 
Neem aan dat de oude sloten vanaf de importeur direct de schrootbak ingaan. Kan me niet voorstellen dat ze zichzelf extra kosten op de hals halen.
 
Laat ik net zo'n slot gisteren tweedehands gekocht hebben.. :( :( :( :( Nu snap ik waarom die gozer em verkocht |(
het was maar 20 euro, maar toch..
 
Laat ik net zo'n slot gisteren tweedehands gekocht hebben.. :( :( :( :( Nu snap ik waarom die gozer em verkocht |(
het was maar 20 euro, maar toch..

wel een beetje genaaid ja,

Maar joh, registreer je sleutel op www.kryptonitelock.nl stuur het mailtje naar het adres wat hier ergens staat bovenaan en binnen enkele weken krijg je een nieuw slot. Bon heb je geloof ik niet eens nodig.
 
Laat ik net zo'n slot gisteren tweedehands gekocht hebben.. :( :( :( :( Nu snap ik waarom die gozer em verkocht |(
het was maar 20 euro, maar toch..

Je sleutel op de kryptonite site registreren en je komt als het goed is ook in aanmerking voor omruil garantie :)
 
gvd als ik op sleutelregistratie druk dan krijg ik "The page cannot be displayed" ook dat response formulier doet hetzeflde. Zal we 1 of andere beveiliging zijn van mijn werk. Klote want thuis heb ik ff geen internet. iemand ideeen?
 
gvd als ik op sleutelregistratie druk dan krijg ik "The page cannot be displayed" ook dat response formulier doet hetzeflde. Zal we 1 of andere beveiliging zijn van mijn werk. Klote want thuis heb ik ff geen internet. iemand ideeen?
De pagina zelf werkt in elk geval: zojuist nog maar effe de mijne geregistreerd en maar weer eens opnieuw mijn exhange request verstuurd...
 
heb gemaild naar die gasten. Bleek dat de registration plat lag. Nu doet hij het hier ook. Lastig trouwens om een pen te vinden die precies in je gaatje past. (ooh dat klink lekker... :9~ )
 
Terug
Bovenaan Onderaan