Cryptonite Lock

stond laats ook iets in de consumentengids. niet over de motorsloten, consumenten fietsen namelijk, maar over de fietssloten met hetzelfde probleem.

advies van de consumentenbond was duidelijk. Terug naar de winkelier en een ander slot danwel geld terug eisen. geen genoegen nemen met een tegoedbon. Het slot voldoet immers niet aan de verwachtingen die je van dat slot mag hebben.
 
Geld dat eigenlijk voor alle sloten met zo'n rond sleuteltje ik heb zelf nog ergens een Kryptonite leggen van ik geloof 15 jaar oud, wil wel een nieuwe :P

Goeie vraag, want ik heb er ook zo een. Maar rondzoekend op de Kryptonite site vind ik hem niet ( meer ). IS het wel een Kryptonite wat ik hier heb ? anybody?
full
 
stond laats ook iets in de consumentengids. niet over de motorsloten, consumenten fietsen namelijk, maar over de fietssloten met hetzelfde probleem.
maar dat probleem was er 15 jaar geleden ook al met fietssloten toen maakten ze zo`n slot open met een paperclip(weet niet of het kryptonite was)
iets wat ik mij pas weer te binnen schoot toen dit balpen verhaal bekent werd als ik eeerder had nagedacht had ik niet zo`n slot gekocht.
best handig hoor goed geheugen kan ik mezelf alsnog voor mijn kop slaan omdat ik het had kunnen weten ;) ^
ik heb het ook overlegt met mijn verzekering wat ik moet doen als ik mijn slot op moet sturen ik heb dan nog wel een xenalock (xm10) maar daar zit geen art op en zonder art ben je niet verzekert ze komen er toch achter aan de hand van je kassabon als je moet bewijzen dat je en art gekeurd slot hebt
antwoord combimotors(tusssenpersoon unigarant)
Wij hebben met de verzekeraar afgesproken dat wij per persoon gaan kijken naar de op het moment van omruil gebruikte sloten. Wij vragen dan de gegevens van de sloten door te geven en wij zullen dan, samen met de verzekeraar, beoordelen of dit voldoende is voor een tijdelijke diefstaldekking zonder 4 sterren slot.
tevens hebben ze met de importeur gepraat en die had gezegt
Ik heb van de importeur begrepen dat het voorlopige nog niet zover is, hij gaf aan dat de daadwerkekijke omruilactie waarschijnlijk pas in januari of februari van 2005 zal plaatsvinden. U wordt daar tegen die tijd over aangeschreven door Kryptonite.
sinterklaas staat voor de deur dus iedereeen even zijn schoen zetten voor een nieuw art gekeurd abus slot dan kunnen we met een gerust hart het k#tslot van kryptonite op sturen zonder bang te zijn. dat de motor gejat word




:+ :+
 
Laatst bewerkt:
Onderstaande mail kreeg ik vandaag:

We are happy to report that Kryptonite did begin this program in October
and thousands of replacement locks have been sent out to customers in the
last few weeks. Kryptonite continues to manufacture and ship new products
to consumers on a weekly basis. The whole process of the Lock Exchange
Program is a complex one with manufacturing and transportation all coming
into play. We are building and air shipping the new locks to get them out
to our customers as fast as possible.

For those of you who are still waiting to get your UPS postage paid label,
here is an update:

U-locks (bicycle and powersports), Padlocks, Cables and Evolution Disc
Locks (New York Chain and New York Noose) - replacement locks are being
manufactured at this time and will be shipped to consumers as they become
available.
Automobile locks - these locks are being manufactured now and will be
shipped in December.
DFS and KryptoDisco - these locks are being re-engineered now and will be
available to consumers in January.

As further information becomes available we will post it to our website at
http://www.kryptonite.com and be sending email updates, as needed.

We appreciate your loyalty and patience during this challenging time.
Please know that we are working around the clock to get a new lock to
everyone who has signed up for the Lock Exchange Program.

And lastly, when packing your lock to return to us, please be kind to our
planet and use as little packing material as possible.

Regards,
Team Kryptonite

------------------------------

Nog maar weer geduld dus... :z
 
For those of you who are still waiting to get your UPS postage paid label, here is an update:

Unfortunately, we have not yet been able to send UPS call tags to our lock exchange participants in Canada and Europe. We have been experiencing technical issues with the international software used to generate these call tags, but we hope to have the issues resolved within the next two weeks. Once we are able to do so, we will work to issue call tags rapidly, to make up for the time delay.

U-locks (bicycle and powersports), Padlocks, Cables and Evolution Disc Locks (New York Chain and New York Noose) – replacement locks are being manufactured at this time and will be shipped to consumers as they become available.
Automobile locks – these locks are being manufactured now and will be shipped in January.
DFS and KryptoDisco – these locks are being re-engineered now and will be available to consumers in March.


As further information becomes available we will post it here and be sending email updates, as needed.

We appreciate your loyalty and patience during this challenging time. Please know that we are working around the clock to get a new lock to everyone who has signed up for the Lock Exchange Program.

Regards,
Team Kryptonite


het kan dus nog ff duren,...pffffff :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan