Cup Assen 22 juli

Afgelopen weekend wilde het bij mij niet lukken. De eerste training ging wel lekker, maar vreemd genoeg niet mijn PR van 2.01 aangescherpt. De tweede training werd naar 2 rondjes afgevlagd (rood) en moest het dus in de wedstrijd gebeuren. Dit werd één groot drama, want het miezerde de hele wedstrijd en ik was hierdoor veel voorzichtig. Ik reed echt als een krant, de laatste twee ronden heb ik nog wel een leuk gevecht met 2 andere motoren, maar ik weet helaas niet wie dat zijn. Spannend was het zeker! Ondanks dit alles nog wel 9e in groep C geworden (6e vd 600cc). Een uitgebreid verslag staat op www.racingteamermelo.nl onder coureurs.

Oliver, ik las dat je een puike race gereden hebt. Gefeliciteerd man *O*
 
7 augustus lig ik met mijn luie reet in de zon 8-) . 17 augustus ga ik nog wel een keer trainen in Assen en dan moet ik echt onder die 2 minuten komen. Dan kan ik 9 september revanche nemen :P .
 
bij mij ging het heeel lekker :)
2e gestart en 1e paar rondes hadden we een leuk gevecht.
uiteindelijk 2e geworden dus weer podium :D

mijn pr ook nog aangescherpt tot 2.05.9 *O* :] (wat eerst 2.08.8 was)
 
Tikkie laat, maar ook ons verslag :

http://www.racingforoscar.nl/racingforoscar/documenten/verslag072.htm

Kon niet eerder de motivatie opbrengen en met 1 hand typen is ook niet alles ;)

He Hans, hoe gaat het met je sleutelbeen :? Knap getypt met een hand/vinger!! Goed verslag maar leuk is anders....

Hoop dat jij aan de betere hand bent en hoop ook dat Luc het naar omstandigheden goed maakt.
Wanneer gaan jullie weer :]

Ik ben er in september weer bij en rij waarschijnlijk geen Endurance. ;)

Succes met verstel binnen jullie team :) '(
 
He Hans, hoe gaat het met je sleutelbeen :? Knap getypt met een hand/vinger!! Goed verslag maar leuk is anders....

Hoop dat jij aan de betere hand bent en hoop ook dat Luc het naar omstandigheden goed maakt.
Wanneer gaan jullie weer :]

Ik ben er in september weer bij en rij waarschijnlijk geen Endurance. ;)

Succes met verstel binnen jullie team :) '(

Gaat per dag beter ;) Ik hoop er in september weer bij te zijn en gebruik de dagen op Spa om weer een beetje gevoel op te doen. Met LKuc gaat het ook beter, hij komt vandaag weer thuis :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan