Cuprace 1: 28 april Assen

Aanwezig!

  • Moriwaki cup

    Stemmen: 0 0,0%
  • Talent Cup 600

    Stemmen: 0 0,0%
  • Supercup 600

    Stemmen: 7 30,4%
  • Supercup 1000

    Stemmen: 6 26,1%
  • CRT Cup tot 600

    Stemmen: 8 34,8%
  • CRT Cup boven 600

    Stemmen: 2 8,7%

  • Totaal aantal stemmers
    23
:^ :Y

held :}

klein verslagje ;)

vanmorgen alleen maar regen .....VEEL regen ,dus regenbandjes er om en gaan maar de 1e training .
stapte bij mij nog ff flink opzij de GT uit hing er al boven lande weer in t zadel ,dus toen een tandje rustiger aan gedaan .....2,41 :o

2e training droog dus wielen alweer gewisseld en lekker kunnen rijden 11e tijd van de 29 ..2.01.

race ging ook mooi tijd 9e gelegen ,maar miste ff de ruskenhoek ging ik nooit meer halen stuurde te laat in verloor meteen 2 plekken |( -O-

maar omdat er 2 bij waren die geen orgineel luchtfilter hadden beetje flauw maar das t regelement , 1e 5 werden gecontroleerd ,was ik 9e .

Snelle meid 7e nu dus 5e :} :}

Arnold 4e nu 2e met beker :P

hier het bewijs ;)
@Roel hier staat je zoon ook bij en ook Mark nog ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat een gezeik over die technische keuring na de race. Doe het dan vooraf goed en verzegel het.

Na de race zou ik echt geen zin hebben om mijn motor zelf nog open te gaan halen.
 
Zo mijn debuut in de SuperCup 1000 ook gehad en gelijk knallend begonnen :(

Kwalificatie1 lag ik na anderhalve bocht!!! (in Madijk) al onderuit. Al het schuur/plamuur en spuitwerk in de winter was in anderhalve bocht weer te niet gedaan ;( Achteraf gezien gecrashed door een technisch mankement aangezien mijn voorrem vast bleef zitten. Ik snapte al niet waarom ik onderuit ging omdat ik echt niets deed. Geen witte lijn, geen gas, geen rem... het was tenslotte het eerste rondje van het jaar.....

Kwalificatie2 niet kunnen rijden ivm te weinig tijd voor reparatie.

De race achteraan mogen starten. Goede start en een paar man kunnen pakken maar eerste rondjes wat rustig aangedaan om te kijken of motor goed was (rondjes van 2.03/1.56/1.55) en dus weer een paar keer ingehaald. Daarna beter in mijn ritme gekomen en weer wat man terug kunnen pakken. Na 5 rondjes kon ik echter niet meer goed op schakelen waardoor ik niet meer in zn 5 en 6 kon komen. Nog 2 rondjes geprobeerd, maar besloten om maar te stoppen. Probleem was dat de schakelpook tegen het frame aan kwam. Heel vreemd aangezien ik op rechts ben gevallen :? Uiteindelijk nog een 1.51.2 kunnen rijden. Niet het debuut waarop ik had gehoopt, maar volgende keer kan dus alleen maar beter gaan.

Tot de volgende race 26 mei (hengelo sla ik over) :W
 
Laatst bewerkt:
Zo mijn debuut in de SuperCup 1000 ook gehad en gelijk knallend begonnen :(

Kwalificatie1 lag ik na anderhalve bocht!!! (in Madijk) al onderuit. Al het schuur/plamuur en spuitwerk in de winter was in anderhalve bocht weer te niet gedaan ;( Achteraf gezien gecrashed door een technisch mankement aangezien mijn voorrem vast bleef zitten. Ik snapte al niet waarom ik onderuit ging omdat ik echt niets deed. Geen witte lijn, geen gas, geen rem... het was tenslotte het eerste rondje van het jaar.....

Kwalificatie2 niet kunnen rijden ivm te weinig tijd voor reparatie.

De race achteraan mogen starten. Goede start en een paar man kunnen pakken maar eerste rondjes wat rustig aangedaan om te kijken of motor goed was (rondjes van 2.03/1.56/1.55) en dus weer een paar keer ingehaald. Daarna beter in mijn ritme gekomen en weer wat man terug kunnen pakken. Na 5 rondjes kon ik echter niet meer goed op schakelen waardoor ik niet meer in zn 5 en 6 kon komen. Nog 2 rondjes geprobeerd, maar besloten om maar te stoppen. Probleem was dat de schakelpook tegen het frame aan kwam. Heel vreemd aangezien ik op rechts ben gevallen :? Uiteindelijk nog een 1.51.2 kunnen rijden. Niet het debuut waarop ik had gehoopt, maar volgende keer kan dus alleen maar beter gaan.

Tot de volgende race :W


dat is flink balen Marcel... Hengelo herkansing??
 
dat is flink balen Marcel... Hengelo herkansing??

He Arnold, gefeliciteerd met je prijs!! De eerste dit seizoen is dus binnen. We verwachten nu natuurlijk wel dat dit de volgende race minimaal geevenaard of verbeterd wordt ;)

Voor mij was het inderdaad wel even balen, maarja.. dat hoort ook bij het racen ;) Ben wel blij dat we achter de oorzaak zijn gekomen. Vorige keer in de regen lag ik ook (met droog weer nog nooit gevallen!) dus was niet zo goed voor het vertrouwen in de regen.

Hengelo ga ik niet rijden. Stratencircuits zijn niet mijn ding. Succes daar en tot de 26e :W
 
Zo mijn debuut in de SuperCup 1000 ook gehad en gelijk knallend begonnen :(

Kwalificatie1 lag ik na anderhalve bocht!!! (in Madijk) al onderuit. Al het schuur/plamuur en spuitwerk in de winter was in anderhalve bocht weer te niet gedaan ;( Achteraf gezien gecrashed door een technisch mankement aangezien mijn voorrem vast bleef zitten. Ik snapte al niet waarom ik onderuit ging omdat ik echt niets deed. Geen witte lijn, geen gas, geen rem... het was tenslotte het eerste rondje van het jaar.....

Kwalificatie2 niet kunnen rijden ivm te weinig tijd voor reparatie.

De race achteraan mogen starten. Goede start en een paar man kunnen pakken maar eerste rondjes wat rustig aangedaan om te kijken of motor goed was (rondjes van 2.03/1.56/1.55) en dus weer een paar keer ingehaald. Daarna beter in mijn ritme gekomen en weer wat man terug kunnen pakken. Na 5 rondjes kon ik echter niet meer goed op schakelen waardoor ik niet meer in zn 5 en 6 kon komen. Nog 2 rondjes geprobeerd, maar besloten om maar te stoppen. Probleem was dat de schakelpook tegen het frame aan kwam. Heel vreemd aangezien ik op rechts ben gevallen :? Uiteindelijk nog een 1.51.2 kunnen rijden. Niet het debuut waarop ik had gehoopt, maar volgende keer kan dus alleen maar beter gaan.

Tot de volgende race 26 mei (hengelo sla ik over) :W

Mooie gelegenheid om naar het advies van paar oudjes te luisteren en de kleuren wat aanpassen....
 
Lekker trouwens dat ze bij de time control zeggen dat de talenten cup 5 of 10 sec. eerder start dan de Supercup B en uiteindelijk gewoon tegelijk startte |( Heeft niet echt bijgedragen aan een goede start van de wedstrijd.

Bij wie kan ik daarover het best een klacht indienen, vind het best wel triest dat ze bij de time control niet weten hoe de start procedure is als er 2 klassen tegelijk starten.
 
Zo mijn debuut in de SuperCup 1000 ook gehad en gelijk knallend begonnen :(

Kwalificatie1 lag ik na anderhalve bocht!!! (in Madijk) al onderuit. Al het schuur/plamuur en spuitwerk in de winter was in anderhalve bocht weer te niet gedaan ;( Achteraf gezien gecrashed door een technisch mankement aangezien mijn voorrem vast bleef zitten. Ik snapte al niet waarom ik onderuit ging omdat ik echt niets deed. Geen witte lijn, geen gas, geen rem... het was tenslotte het eerste rondje van het jaar.....

Kwalificatie2 niet kunnen rijden ivm te weinig tijd voor reparatie.

De race achteraan mogen starten. Goede start en een paar man kunnen pakken maar eerste rondjes wat rustig aangedaan om te kijken of motor goed was (rondjes van 2.03/1.56/1.55) en dus weer een paar keer ingehaald. Daarna beter in mijn ritme gekomen en weer wat man terug kunnen pakken. Na 5 rondjes kon ik echter niet meer goed op schakelen waardoor ik niet meer in zn 5 en 6 kon komen. Nog 2 rondjes geprobeerd, maar besloten om maar te stoppen. Probleem was dat de schakelpook tegen het frame aan kwam. Heel vreemd aangezien ik op rechts ben gevallen :? Uiteindelijk nog een 1.51.2 kunnen rijden. Niet het debuut waarop ik had gehoopt, maar volgende keer kan dus alleen maar beter gaan.

Tot de volgende race 26 mei (hengelo sla ik over) :W


das balen man ,mankement wel gevonden dus .
 
Wie was eigenlijk die "White Shine" die verkeerd stond bij de start supcercup 1000 (of iemand anders stond verkeerd). Die had ook niet helemaal de juiste nummers op de kuip ;)
 
heb jou niet gezien gister :?

niet te veel tegen hem zeggen dan hé dit jaar :+

Echt wel.. ik kwam rond 16:00 aanrijden in die donkere Volvo V40. Toeterde nog ff, daarna richting Mark gegaan en de race gekeken. Achteraf redelijk snel weer vertrokken, volgende keer Assen (Hengelo sla ik over) rijd ik ook mee.
 
*O*

Ik zit eens de lapchart te bekijken,ziet er allemaal erg mooi uit.
Maar kan iemand eens uitleggen hoe ik dit moet zien?

[afbeelding]

Hmm,plaatje komt niet helemaal door,zo dan maar even: klik


even niet naar je eigen naam kijken.

Als je naar de rechter rij met cijfers kijkt, zijn dat het aantal rondes. Kijk je bijvoorbeeld onder ronde 3, zie je dat nr 94 op pos 1 lag en 84 op pos 2. Zo kun je per ronde zien wie waar gereden heeft
 
Echt wel.. ik kwam rond 16:00 aanrijden in die donkere Volvo V40. Toeterde nog ff, daarna richting Mark gegaan en de race gekeken. Achteraf redelijk snel weer vertrokken, volgende keer Assen (Hengelo sla ik over) rijd ik ook mee.

ah ja toch wel :W

maar geen bike en niet gereden dacht dat je ook mee ging doen
 
ah ja toch wel :W

maar geen bike en niet gereden dacht dat je ook mee ging doen

Was wel het plan maar motor was niet 100% klaar en had m'n remschijven nog niet binnen voor de regenvelgen. Gezien de voorspellingen maar helemaal af gezien van inschrijving.
 
Terug
Bovenaan Onderaan