Cuprace 4 - 16 juni Assen

Chrissifumi39

Die hard MF'er
19 dec 2011
784
4
Woubrugge
Over bijna 2 weken mogen we weer, kan nu al niet wachten *O*

Afgelopen race wat probleempjes met de Yamaha, blijkt de quick shift kapot te zijn. Nu nieuwe erin en hopen dat daarmee de problemen opgelost zijn :Y

Met EddoGP & SV_Wim heb ik voor zaterdag een pitbox gereserveerd, we hebben nog plek voor 1, uiterlijk 2. MZ-RACING heeft reeds laten zien dat het bij ons in de pitbox staan zeer prestatie bevorderend is maar wil nu graag op eigen benen staan :P . Mocht iemand z'n carriere graag een boost geven, of gewoon gezellig dagje in de pitbox, stuur even PM :W
 
ik weet het nog niet zeker of ik mee doe en met mij nog een paar andere zo word er in de 600 &1000 crt cup onder de ronde tyden grens gereden en er word gewoon niks aan gedaan
dat maak de strijd er niet leuker op met zo'n snelheid verschil regels zijn regels punt uit ook al zouden ze voor mij ook gelden :r
 
Laatst bewerkt:
ik weet het nog niet zeker of ik mee doe en met mij nog een paar andere zo word er in de 600 &1000 crt cup onder de ronde tyden grens gereden en er word gewoon niks aan gedaan
dat maak de strijd er niet leuker op met zo'n snelheid verschil regels zijn regels punt uit ook al zouden ze voor mij ook gelden :r


was je er afgelopen wedstrijd bij?
 
Dan snap ik het probleem niet ??

Er zijn mensen, volgens de afspraken, naar andere groepen gegaan.

Goed dat er dan ná de bespreking ineens harder gereden is is dan toch geen reden om te zeggen dat "er gewoon niets aan wordt gedaan" ? Wat had er dan moeten gebeuren, iemand onder de 1.55 een zwarte vlag geven? :') :')

Het is en blijft een dynamisch traject. Rij je structureel onder de 1.55, dan naar de cup. Gewoon beetje meer gas gaan geven ;)
 
weet ik ook dat ik meer gas moet geven maar een zwartevlag is zeker geen optie arnold maar in de 1000 groep zijn er mensen die gewoon zeggen nee doe ik niet dan stop ik en blijven in de crt cup ik heb er zelf weinig moeite mee ik kom op voor me maatjes die niet op dit forum zitten ik rij zelf in de crt 600 en onder de 2:00 dus dat gat is niet echt groot ik heb nog wel wat over
maar maar ik had begrepen van hennie dat er nu geen overplatsingen meer zouden komen
 
de eerste 4 wedstrijden zouden als "proef" gereden worden. Er zijn nu al wat mensen overgezet op eigen verzoek of op verwachting.

We hebben geprobeerd om de crt klasse voor alle rijders die daar in thuis horen leuker maar vooral veiliger te maken. Een aantal van de nu snelle mannen hebben afgelopen zaterdag enkele seconden van hun tijd af gereden, kun je niet plannen he :)
 
Present.

Blijft altijd een lastig punt zo'n beginnersklasse als de CRT 600 waar we in rijden. We hebben nou eenmaal te maken met mensen die progressie gaan maken. Hoop zelf ooit ook nog eens tot die groep te gaan behoren :P
 
Ik kijk wel of ik de jongens gemotiveerd kan krijgen en me zelf ook
Hè geen zin in om dit allemaal via een forum door tespreken maar het zal allemaal wel
Spreek je ander de 16de nog wel als ik ga Arnold
 
Present.

Blijft altijd een lastig punt zo'n beginnersklasse als de CRT 600 waar we in rijden. We hebben nou eenmaal te maken met mensen die progressie gaan maken. Hoop zelf ooit ook nog eens tot die groep te gaan behoren :P

:^ :P

Ik kijk wel of ik de jongens gemotiveerd kan krijgen en me zelf ook
Hè geen zin in om dit allemaal via een forum door tespreken maar het zal allemaal wel
Spreek je ander de 16de nog wel als ik ga Arnold


is goed!
 
Ook weer present, de dag er voor trainen en zijn er met heel team en race-truck voor eten, besprekingen en slapen 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ben ook effe gaan kijken op je site Marky.opkik was geniaal dit jaar en je heb er een mooie film van gemaakt zeg TOP.ik doe volgende race ook weer mee om even bij dit topic te blijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan