Cuprace 4 - 16 juni Assen

Hoi mikeRR,

Ik ben morgenavond rond een uur of acht aanwezig.

Wij hebben nog een plekje voor zaterdag dus laat maar weten!

Groeten,

Steven

Steven,
je pb staat uit! maar ik loop vanavond wel even langs box 19 om te zien of er nog plek is.

met hoeveel motoren staan jullie in 1 box?
 
even een kort verslagje van de crt600 race...

Zoals gewoonlijk was het weer weer een onzekere factor ;) In de eerste training op een natte/droge baan 1 ronde geklokt gereden om iig een tijd neer te zetten. Het zou beter gaan worden, maar een uurtje voor Q2 kwam er nog een flinke wolbreuk langs!

Ervoor gekozen om op droog te blijven en het even aan te zien. De baan droogde snel op en na 10min in onze kwali ben ik op een redelijk droge baan naar buiten gegaan. Een paar leuke rondes kunnen rijden en uiteindelijk P3 getraind!

De middag leek wel droog te blijven, er waren nog wel wat wijzigingen waardoor onze race eerder zou beginnen.

De start was weer as usual ;) :( en ik ging als 11e de haarbocht in. Kon redelijk snel in m'n tempo komen en kon lekker opklimmen (uiteindelijk zelfs naar p2!). Door een technisch mankement ging de motor de laatste 2 ronden op 3 poten lopen, waardoor ik veel tijd verloor en helaas P2 moest inwisselen voor P3, wel op het podium dus! (de originele "nummer 1" kreeg een tijdstraf vanwege valse start)

Goed, ik had niet alle ronden een signaal van de laptimer, maar zag wel dat ik een aantal rondes in de 1.54 had gereden, nieuw PR dus! In het parc ferme hoorde ik van iemand die de live-timing had gezien dat ik zelfs een 52-er had gerden.

Dit ging er bij mij niet in ;) maar een tikkeltje nieuwsgierig toch maar de definitieve uitslag afgewacht. Het was nog waar ook! PR dus aangescherpt naar een 52-er, super blij mee!

Blok liep (op de laatste 2 rondes na ;) ) echt super :Y :Y
 
even een kort verslagje van de crt600 race...

Zoals gewoonlijk was het weer weer een onzekere factor ;) In de eerste training op een natte/droge baan 1 ronde geklokt gereden om iig een tijd neer te zetten. Het zou beter gaan worden, maar een uurtje voor Q2 kwam er nog een flinke wolbreuk langs!

Ervoor gekozen om op droog te blijven en het even aan te zien. De baan droogde snel op en na 10min in onze kwali ben ik op een redelijk droge baan naar buiten gegaan. Een paar leuke rondes kunnen rijden en uiteindelijk P3 getraind!

De middag leek wel droog te blijven, er waren nog wel wat wijzigingen waardoor onze race eerder zou beginnen.

De start was weer as usual ;) :( en ik ging als 11e de haarbocht in. Kon redelijk snel in m'n tempo komen en kon lekker opklimmen (uiteindelijk zelfs naar p2!). Door een technisch mankement ging de motor de laatste 2 ronden op 3 poten lopen, waardoor ik veel tijd verloor en helaas P2 moest inwisselen voor P3, wel op het podium dus! (de originele "nummer 1" kreeg een tijdstraf vanwege valse start)

Goed, ik had niet alle ronden een signaal van de laptimer, maar zag wel dat ik een aantal rondes in de 1.54 had gereden, nieuw PR dus! In het parc ferme hoorde ik van iemand die de live-timing had gezien dat ik zelfs een 52-er had gerden.

Dit ging er bij mij niet in ;) maar een tikkeltje nieuwsgierig toch maar de definitieve uitslag afgewacht. Het was nog waar ook! PR dus aangescherpt naar een 52-er, super blij mee!

Blok liep (op de laatste 2 rondes na ;) ) echt super :Y :Y


Topper *O* :} ;)
 
even een kort verslagje van de crt600 race...

Zoals gewoonlijk was het weer weer een onzekere factor ;) In de eerste training op een natte/droge baan 1 ronde geklokt gereden om iig een tijd neer te zetten. Het zou beter gaan worden, maar een uurtje voor Q2 kwam er nog een flinke wolbreuk langs!

Ervoor gekozen om op droog te blijven en het even aan te zien. De baan droogde snel op en na 10min in onze kwali ben ik op een redelijk droge baan naar buiten gegaan. Een paar leuke rondes kunnen rijden en uiteindelijk P3 getraind!

De middag leek wel droog te blijven, er waren nog wel wat wijzigingen waardoor onze race eerder zou beginnen.

De start was weer as usual ;) :( en ik ging als 11e de haarbocht in. Kon redelijk snel in m'n tempo komen en kon lekker opklimmen (uiteindelijk zelfs naar p2!). Door een technisch mankement ging de motor de laatste 2 ronden op 3 poten lopen, waardoor ik veel tijd verloor en helaas P2 moest inwisselen voor P3, wel op het podium dus! (de originele "nummer 1" kreeg een tijdstraf vanwege valse start)

Goed, ik had niet alle ronden een signaal van de laptimer, maar zag wel dat ik een aantal rondes in de 1.54 had gereden, nieuw PR dus! In het parc ferme hoorde ik van iemand die de live-timing had gezien dat ik zelfs een 52-er had gerden.

Dit ging er bij mij niet in ;) maar een tikkeltje nieuwsgierig toch maar de definitieve uitslag afgewacht. Het was nog waar ook! PR dus aangescherpt naar een 52-er, super blij mee!

Blok liep (op de laatste 2 rondes na ;) ) echt super :Y :Y

Netjes gedaan *O* *O*

Het was weer gezellig gister :Y
 
Netjes gedaan *O* *O*

Het was weer gezellig gister :Y

:Y dat was t zeker weer :)

eventje heeeeeeeeeel eventjes zat ik er voor :P :+

was ff mooi de strubben uit met Arnold ;)
full
 
wat een race zeg....pffff.
Veel crashes in supercup600A
Dat was jammer.
Zelf ook in de laatste ronde op p7 liggend in de ramshoek rechtdoor gegaan.
Gelukkig motor overeind kunnen houden en bijna alles heel kunnen houden.
DNF is wel erg jammer even als de vervelende crashes van o.a. Martijn Duijkers in de GT.
Kwam hem nog tegen in de medische post met een gebroken sleutelbeen.
Eraf gereden in de GT.
Erg vervelend.

Weet iemand wat er nu precies gebeurd bij de start en de crash in de haarbocht waar zo'n 4 rijders bij betrokken waren?
Gebeurde allemaal achter mij dus heb er niets van mee gekregen.....
 
hoorde dat iemand 'vergat' te remmen voor de haarbocht en wat mensen mee nam..
 
even een kort verslagje van de crt600 race...

Zoals gewoonlijk was het weer weer een onzekere factor ;) In de eerste training op een natte/droge baan 1 ronde geklokt gereden om iig een tijd neer te zetten. Het zou beter gaan worden, maar een uurtje voor Q2 kwam er nog een flinke wolbreuk langs!

Ervoor gekozen om op droog te blijven en het even aan te zien. De baan droogde snel op en na 10min in onze kwali ben ik op een redelijk droge baan naar buiten gegaan. Een paar leuke rondes kunnen rijden en uiteindelijk P3 getraind!

De middag leek wel droog te blijven, er waren nog wel wat wijzigingen waardoor onze race eerder zou beginnen.

De start was weer as usual ;) :( en ik ging als 11e de haarbocht in. Kon redelijk snel in m'n tempo komen en kon lekker opklimmen (uiteindelijk zelfs naar p2!). Door een technisch mankement ging de motor de laatste 2 ronden op 3 poten lopen, waardoor ik veel tijd verloor en helaas P2 moest inwisselen voor P3, wel op het podium dus! (de originele "nummer 1" kreeg een tijdstraf vanwege valse start)

Goed, ik had niet alle ronden een signaal van de laptimer, maar zag wel dat ik een aantal rondes in de 1.54 had gereden, nieuw PR dus! In het parc ferme hoorde ik van iemand die de live-timing had gezien dat ik zelfs een 52-er had gerden.

Dit ging er bij mij niet in ;) maar een tikkeltje nieuwsgierig toch maar de definitieve uitslag afgewacht. Het was nog waar ook! PR dus aangescherpt naar een 52-er, super blij mee!

Blok liep (op de laatste 2 rondes na ;) ) echt super :Y :Y

Die "iemand" was ik :)
Goed gereden man! Maatje van mij was eerste, maar kreeg dus 20 sec. Straf door valse start :(
 
wat een race zeg....pffff.
Veel crashes in supercup600A
Dat was jammer.
Zelf ook in de laatste ronde op p7 liggend in de ramshoek rechtdoor gegaan.
Gelukkig motor overeind kunnen houden en bijna alles heel kunnen houden.
DNF is wel erg jammer even als de vervelende crashes van o.a. Martijn Duijkers in de GT.
Kwam hem nog tegen in de medische post met een gebroken sleutelbeen.
Eraf gereden in de GT.
Erg vervelend.

Weet iemand wat er nu precies gebeurd bij de start en de crash in de haarbocht waar zo'n 4 rijders bij betrokken waren?
Gebeurde allemaal achter mij dus heb er niets van mee gekregen.....
wees blij, ik was volgens mij hit nummer 1, maarja shit gebeurt. Motorschade lijkt mee te vallen. kuipschade, clip, steppie. Maarja pak en helm ook afgeschreven. Flinke kosten post op die manier.

Zelf gelukkig vrijwel niets op beetje spierpijn en wat blauwe plekken na.

Zag een flits van een motor links en voordat ik t kon interpreteren lag ik op de grond

Rijder in de ambu was nog aanspreekbaar en leek ook zijn eigen gegevens nog te weten in medisch. Centrum, daarna was mijn check klaar dus hoe t verder is geen idee...
 
Laatst bewerkt:
de veroozaker van de crash was Stephan ... de Boer heet ie geloof ik. Starte van p13 in de a groep en net op het moment dat ik wilde insturen zag ik hem aan de binnenkant voorbij vliegen. Nam er een stuk of zes mee waaronder Reinoud van Zadelhof. Die zat klem tussen twee motoren maar kwam er zelf goed vanaf... Tweede keer al voor die vent in Hengelo daar werd ie ook al onderuit gereden.

Is mijn eerste jaar cup en merk toch dat er veel "wannabee" Rossi's tussen zitten. Een aantal net niet ONK jongens die mijn inziens echt veel risico nemen. Ik hou er wel van maar kan mij voorstellen dat de organisatie en wat rijders het minder vinden. Martijn Duijkers ook eraf gereden voor de GT door een veel en veels te laat remmende rijder.

Mijn inziens toch een hele mooie klasse waar hard gereden wordt. :D
 
Laatst bewerkt:
de veroozaker van de crash was Stephan ... de Boer heet ie geloof ik. Starte van p13 in de a groep en net op het moment dat ik wilde insturen zag ik hem aan de binnenkant voorbij vliegen. Nam er een stuk of zes mee waaronder Reinoud van Zadelhof. Die zat klem tussen twee motoren maar kwam er zelf goed vanaf... Tweede keer al voor die vent in Hengelo daar werd ie ook al onderuit gereden.

Is mijn eerste jaar cup en merk toch dat er veel "wannabee" Rossi's tussen zitten. Een aantal net niet ONK jongens die mijn inziens echt veel risico nemen. Ik hou er wel van maar kan mij voorstellen dat de organisatie en wat rijders het minder vinden. Martijn Duijkers ook eraf gereden voor de GT door een veel en veels te laat remmende rijder.

Mijn inziens toch een hele mooie klasse waar hard gereden wordt. :D
had hij dan een slechte/matige start? Ik starte van P19, kwam goed van de plek met t wieltje net iets in de lucht, hoefde niet te doseren. Echt een monster start voor mijn doen... baalde dat t zo snel afgelopen was.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan