CupRace 5: 5 juli Oschersleben

Nicolay

MF veteraan
9 jul 2002
10.657
9
Alkmaar
Facebook
Twitter
Het wordt een warm weekend in Duitsland waar we samen met de ONK jongens een druk weekend tegemoet gaan!
Ik ga morgen ochtend die kant uit :Y
 
Wij gaan morgen ochtend ook rustig aan die kant op!

Alles is ingepakt incl de regen banden, verwacht erg veel water!

TransIP - Reserved domain

We hebben 4 gezellige "gasten" bij ons in de box staan dus daar is niks mis mee!

Succes allemaal, verwacht wel wat updates tussen de sessies door natuurlijk voor de achterblijvers :P

Hebben ze in Oschie internet aan de baan/boxen?

ik zie je zaterdag op de baan }) :]

ik hoop jouw niet op de baan te zien! Want dat betekend dat je achter mij rijd! _O-
heb nu al zin in de start :9
 
Wij gaan morgen ochtend ook rustig aan die kant op!

Alles is ingepakt incl de regen banden, verwacht erg veel water!

TransIP - Reserved domain

We hebben 4 gezellige "gasten" bij ons in de box staan dus daar is niks mis mee!Hebben ze in Oschie internet aan de baan/boxen?ik hoop jouw niet op de baan te zien! Want dat betekend dat je achter mij rijd! _O-
heb nu al zin in de start :9

Dat betekend dat Rob achter me blijft als ie me op de baan ziet :P Ik ben er nooit eerder geweest, geloof dat top 15 lastig gaat worden voor me :Y
 
Ik kan pas rond 14.30u vertrekken :( Hoor net op ontbijtjournaal dat vanmiddag de vakantie uittocht begint. Daar ben ik mooi klaar mee B|
 
[quote
Dat betekend dat Rob achter me blijft als ie me op de baan ziet :P Ik ben er nooit eerder geweest, geloof dat top 15 lastig gaat worden voor me :Y~[/quote]

ik schreef ook zaterdag he... dan kom ik je wel voorbij tijdens de trainingen, op zondag zie jij mij als je het bij kan houden... :+ :P (hoop ik... )
 


Spierpijn van de val op zaterdag morgen 1e vrijetraining! |(

Quali ging wel redelijk aangezien ik op het achterste rechte stuk onderuit ben gegaan, was 3sec sneller als vorig jaar! :Y

Van P25 1e race naar P21 en 2e race naar P19! :]

Super weertje erbij, geen spat water (behalve dan die van mijn voorhoofd) en de BBQ heeft goed werk gedaan! *O*
 
Rob ik zit in je nek! :P

09OL1-0366-055.jpg
 
zijn er wel een hoop plat gegaan.

ik hoop dat het met die duc rijder alweer een beetje beter is , hoorde er slechte verhalen over
 
Terug
Bovenaan Onderaan