Cursus Bomba

Status
Niet open voor verdere reacties.
Spreektaal (US Engels) en hoe het daadwerkelijk zou moeten zijn is inderdaad anders, mijn excuses.
Neemt niet weg dat ik het filmpje weer heb zitten kijken en wederom overstuur ben.
 
Verloedering der taal.

Na het Nederlands verkracht te hebben, slaan de nederlanders nu over naar het Engels (US), om deze taal ook te verloederen. De Nederlandse taal is met succes ontkracht van elke schoonheid en taalkundige juistheid en nu passen de 'sprekers van de nieuwe taal' hun kunsten toe in het engels. Gedreven door een combinatie van nieuwsgierigheid en luiheid zijn ze benieuwd hoe ver ze het Engels (US) kunnen bewerken tot een onsamenhangend zootje woorden zonder enig grammaticale verbinding.
Deze trent werd onlangs opgemerkt, toevallig na de aubade van dhr van Kooten over de verloedering van de taal in het Groot Dictee Der Nederlandse Taal.

Tot zover het buitenlandse nieuws, terug naar de discussie:


:+
 
Laatst bewerkt:
Verloedering der taal.

Na het Nederlands verkracht te hebben, slaan de nederlanders nu over naar het Engels (US), om deze taal ook te verloederen. De Nederlandse taal is met succes ontkracht van elke schoonheid en taalkundige juistheid en nu passen de 'sprekers van de nieuwe taal' hun kunsten toe in het engels. Gedreven door een combinatie van nieuwsgierigheid en luiheid zijn ze benieuwd hoe ver ze het Engels (US) kunnen bewerken tot een onsamenhangend zootje woorden zonder enig grammaticale verbinding.
Deze trent werd onlangs opgemerkt, toevallig na de aubade van dhr van Kooten over de verloedering van de taal in het Groot Dictee Der Nederlandse Taal.

Tot zover het buitenlandse nieuws, terug naar de discussie:


:+
_O- _O-
 
k zou met het gele driehoekje bovenin aan een moderator vragen of het topic naar ZAC subforum verplaatst mag worden.

en misschien gelijk de titel van het topic kan aanpassen want ik dacht dat het om een danscursus ging.

succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan