cursus EMG, wat te verwachten

soms

MF'er
25 sep 2009
135
0
Aangezien ik de brief van het CBR binnen heb dat ik ff 774 pleuries mag overmaken voor de curus, zal ik er binnenkort ook wel heen moeten -O-

Nu ben ik eigenlijkt best wel benieuwd wat ik kan verwachten... er zijn vast wel genoeg mensen op dit forum die me voor zijn geweest :+
 
Tjonge 774 euro.. Ik hoop dat jullie die dag in ieder geval een hoop lol hebben, maar t zal wel niet.

Je wordt vast een fantasitsche brave burger. _O-
 
Laatst bewerkt:
wat mij altijd verbaasd... is dat de cursus EMA (educatieve maatregel alcohol) slechts 696 euro kost..

vanuitgaande dat jij waarschijnlijk ook nog een boete krijgt voor je gedane actie (snelheid oid) kom je ruim over 1000 euro uit.. Terwijl iemand die kacheltje-ladder-zat achter 't stuur zit, en niet zijn rijstrook kan aanhouden op de snelweg.. en waarschijnlijk maar met 90 't uur over de A12 sukkeld. Er met een fooi vanaf komt..

omgekeerde wereld.. :r Zeg dat maar tegen de cursus-leider :W
 
wat mij altijd verbaasd... is dat de cursus EMA (educatieve maatregel alcohol) slechts 696 euro kost..

vanuitgaande dat jij waarschijnlijk ook nog een boete krijgt voor je gedane actie (snelheid oid) kom je ruim over 1000 euro uit.. Terwijl iemand die kacheltje-ladder-zat achter 't stuur zit, en niet zijn rijstrook kan aanhouden op de snelweg.. en waarschijnlijk maar met 90 't uur over de A12 sukkeld. Er met een fooi vanaf komt..

omgekeerde wereld.. :r Zeg dat maar tegen de cursus-leider :W

komt waarschijnlijkt nog ietes van 1300 pleurie overheen ofzo + rijtontzegging etc. maargoed dat zie ik dan wel weer -O-
 
Laatst bewerkt:
Weet niet of Bozzie al is geweest maar die kan je er dan wel wat over vertellen.
 
[moraalridder] Eigen schuld, dunne portemonnee! [/moraalridder] :+

mooi kloten...hopen dat je er wat van leert ofzo? iig zonde van het geld..
laat je ons ook weten hoe het was? :Y

uiteraard, het kan allemaal nog wel ff duren. Moet de pleuries voor 7 januari overgemaakt hebben. Hoop dat het zo snel mogelijk achter de rug is, dan ben ik er van af. Alleen zonder rijbewijs moet ik wel met de trein heen dus hoop dat het niet te ver uit de buurt is B|
 
Neem wat te drinken mee.

501131_Nautilus.jpg
 
Neem wat te drinken mee.

[http://www.wijnbox.nl/images/501131_Nautilus.jpg (afbeelding)]

hmmz dat ziet er wel erg lekker uit, helaas citaat uit de folder

''Nuchter en clean op de cursus verschijnen (dus geen alcohol of drugs gebruikt hebben)''

helaas....
 
wat mij altijd verbaasd... is dat de cursus EMA (educatieve maatregel alcohol) slechts 696 euro kost..

vanuitgaande dat jij waarschijnlijk ook nog een boete krijgt voor je gedane actie (snelheid oid) kom je ruim over 1000 euro uit.. Terwijl iemand die kacheltje-ladder-zat achter 't stuur zit, en niet zijn rijstrook kan aanhouden op de snelweg.. en waarschijnlijk maar met 90 't uur over de A12 sukkeld. Er met een fooi vanaf komt..

omgekeerde wereld.. :r Zeg dat maar tegen de cursus-leider :W

Nou weesmaar vast voorbereid op 't feit dat deze persoon bij je in je klaslokaal zit.
Iedereen met 1,3-1,8 promillage krijgt verplicht de opleiding + boete plus een onvoorwaardelijke rijontzegging.

Die 70 euro's verschil zit 'm vast in het feit dat de opleiding alcohol simpeler is??

Maar een fooi zoals je zegt????

Ontopic:
ships soms.. ik vind sommige overtredingen ook veels te ver gaan.

zo mocht ik ooit 720 euro afgeven voor 5 seconden inhaal maneuvre (die ik volgens de agent netjes uitvoerde) die idd veels te hard ging..... tuurlijk te hard is te hard maar er mag wel eens verschil worden gemaakt tussen levensgevaarlijk of alleen veeeeeels te hard.

JR
 
Laatst bewerkt:
idd dit was ook veel te hard, maar in feite geen gevaarlijke actie... dat ze me hebben gepakt is mischien terecht. Vind het alleen jammer dat je gelijk wordt bestempeld als gevaar op de weg...
 
Terug
Bovenaan Onderaan