Cursus motortechniek

Visgraat

MF'er
21 okt 2004
57
0
Ik heb 2 linkerhanden en weet echt niets van techniek. toch zou ik er wel iets vanaf willen weten. Zijn daar (in de regio Rijnmond) ook cursussen motortechniek o.i.d.?
 
Ik heb wel een stukie tekst voor je. Maar 50 blz ofzo :P
Ken ik dat mailen naar je?
Ik heb het ergens van MF gehaald ooit.
Staat een hoop in over techniek van het rijden :)
 
Ik heb wel een stukie tekst voor je. Maar 50 blz ofzo :P
Ken ik dat mailen naar je?
Ik heb het ergens van MF gehaald ooit.
Staat een hoop in over techniek van het rijden :)
Is een eerste begin.

Alvast bedankt :}
 
Laatst bewerkt:
Zou het niet handig zijn dat er in de winter MF-motor techniek dagen zouden zijn? Dat een welwillige techneut onder ons de mindere techneuten een stapje verder helpt? Kan natuurlijk tegen een kleine vergoeding. Ik zou iig wel interesse hebben. Oppervlakkige techniek gaat me nog wel redelijk af, maar zodra het blok open moet.... :X
 
Zou het niet handig zijn dat er in de winter MF-motor techniek dagen zouden zijn? Dat een welwillige techneut onder ons de mindere techneuten een stapje verder helpt? Kan natuurlijk tegen een kleine vergoeding. Ik zou iig wel interesse hebben. Oppervlakkige techniek gaat me nog wel redelijk af, maar zodra het blok open moet.... :X



lijkt mij ook wel interessant. welke techneut meldt zich aan en roept wat hij nodig heeft? en dan eens kijken wat er geregeld kan worden
 
Ik heb ook werkelijk 2 megahanden. Mijn broer kan me weleens met dingen helpen, maar soms is het ook fijn als je bepaalde dingen zelf kan doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan