Cursus

Hij heeft het voor zover ik van hem heb begrepen goed gehad, hij was echter wel wat vies bij terugkomt dus hij moest eerst van mij douchen.

Het was voor hem wel even spannend want het was zijn eerste lange reis in zijn eentje sinds hij bij ons in is getrokken. Hij is met de bus op vakantie geweest, op de heenreis was hij vergezeld met Harley en Davidson, maar die hadden een andere vakantiebestemming. De reis heeft hij verder zelf voortgezet. Eerst is hij met de bus naar de Timmelsjoch gebracht waar hij enkele dagen heeft genoten van het uitzicht. Daarna is hij nog naar de Stelvio, Umbrail, Arlberg, hahntennjoch en Silvrettapassen gebracht. Waarbij hij de verschillende dagen soortgenoten tegen is gekomen, hier heeft hij ook enkele even oude leeftijdsgenoten gezien. Zelf heeft hij helaas geen foto's kunnen maken en ik heb hem bewust geen (film)camera meegegeven. De routes staan namelijk al voldoende op youtube en montage kost hem ook veel tijd achteraf (als hij dat al kan, dat heb ik hem niet gevraagd).

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg


5.jpeg



Noot bij foto 4: Ik heb geen actieve herinneringen aan wat er met de fietser is gebeurt en ja er past precies een persoon in de put naast de weg O-) :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan