Curver bulletcam - MegaMeeting 2006 (september)

:)
och ... ik haal 1,2 MB/s van de die ftp, 1,5 MB/s van weebl.nl
Dat maakt dan ook niet meer zo veel uit :)
1,5 is wel zo'n beetje de max wat ik door de versahel krijg :)

vanaf de server zelf gaat het beter :)
87908352 bytes received in 35.96 secs (2387.6 kB/s)
 
Leuk filmpje.

Jammer dat ik er weer niet op sta. Volgende keer zet k mijn motor aan de andere kant. Hij stond nu aan de kant van de MacDrive helemaal aan het begin (volg je het?) maar iedere keer stopt iedereen met filmen als ze die kant opgaan.
 
Leuk filmpje.

Jammer dat ik er weer niet op sta. Volgende keer zet k mijn motor aan de andere kant. Hij stond nu aan de kant van de MacDrive helemaal aan het begin (volg je het?) maar iedere keer stopt iedereen met filmen als ze die kant opgaan.

Mijne staat er geloof ik ook niet..

Weet iemand trouwens waar die dubbelbaans rotonde is? die ziet er wel leuk uit O-)
 
Mijne staat er geloof ik ook niet..

Weet iemand trouwens waar die dubbelbaans rotonde is? die ziet er wel leuk uit O-)
Ik heb niet echt opgelet maar volgens mij was dat ergens in Amersfoort

Edit: Gevonden :) . Rotonde zit in de N199 in Amersfoort, kruising met de Rondweg-Noord ;)
 
Laatst bewerkt:
prachtig filmpje Curver, dankje... heerlijk beetje naar die beelde vanaf je helm te kijken, heb je niet meer? unedited. maar gewoon lekkere beelde ofzo, 'afval' voor onze arme stakkers haha

haha..nee helaas :N , hier zul je het mee moeten doen ;)
 
Leuk filmpje.

Jammer dat ik er weer niet op sta. Volgende keer zet k mijn motor aan de andere kant. Hij stond nu aan de kant van de MacDrive helemaal aan het begin (volg je het?) maar iedere keer stopt iedereen met filmen als ze die kant opgaan.
Ik heb 'm wel gezien ! Of was het de andere rs250? Of was jij dat nou wel :S

Naja.. heb er iig bij staan kijken, mooi opgeruld rubber :9
Mijne staat er geloof ik ook niet..

Weet iemand trouwens waar die dubbelbaans rotonde is? die ziet er wel leuk uit O-)
Hoezo, wilde je daar met mij gaan rijden? :+

curver hotlinking van ftp werkt niet op mf. mn link klopt niet.
Als je de FTP van pixxa bedoelt - die doet het naar behoren.
Ah, stond fout op de beginpost?
 
Terug
Bovenaan Onderaan