Custom choppers; wat zijn aanraders?

over drie maand staat de mijne te koop !

ook over drie maand staat mn PM box gewoon open ;)
 
Niet bang zijn om met een Intruder 1400 te beginnen. Heb ik ook gedaan en geen spijt van gekregen. Gewoon het gas niet te snel open gooien (vooral niet in bochten).

Begin je met een 700, dan krijg je elke keer als je een 1400 hoort of ziet spijt.
Als je bang bent om te vallen, kan dat ook prima met een 700 en kun je beter thuis blijven...
 
Hoi Ben,

Ik las dat je op zoek bent naar een leuke custombike.
Misschien dat dit wat voor je is?
Ik zit er aan te denken om hem weg te doen, heb er namlijk niet veel tijd meer voor om er op te rijden...

Laat maar weten wat je er van vindt.

Groetjes Joost

full
 
Ik heb onlangs een Kawasaki VN800 Drifter gekocht uit België.

Was iets over de 4000 Euro kwijt (incl. invoeren en de hele heisa). Het is een niet vaak geziene motor maar is qua techniek vergelijkbaar aan een Kawa Vulcan.


Het is echter wel een motor die je óf mooi vind óf je vindt het helemaal niks.
 
Mijn eerste motor...
VS1400

En.....staat altijd tekoop ;)


kon helaas zo snel alleen deze foto vinden...(lekker duidelijk btw)
full
 
Hoi Ben,

Ik las dat je op zoek bent naar een leuke custombike.
Misschien dat dit wat voor je is?
Ik zit er aan te denken om hem weg te doen, heb er namlijk niet veel tijd meer voor om er op te rijden...

Laat maar weten wat je er van vindt.

Groetjes Joost

[afbeelding]

Cool, maar niet helemaal wat ik zoek :) Duurt sowieso nog wel eventjes hoor. Vandaag gelukkig spaarloon vrij gekomen dus we zitten alweer een heel stuk in de richting :]
 
Niet bang zijn om met een Intruder 1400 te beginnen. Heb ik ook gedaan en geen spijt van gekregen. Gewoon het gas niet te snel open gooien (vooral niet in bochten).

Begin je met een 700, dan krijg je elke keer als je een 1400 hoort of ziet spijt.
Als je bang bent om te vallen, kan dat ook prima met een 700 en kun je beter thuis blijven...

Goed om te horen :) Bang om te vallen ben ik overigens niet hoor...
 
Ik heb onlangs een Kawasaki VN800 Drifter gekocht uit België.

Was iets over de 4000 Euro kwijt (incl. invoeren en de hele heisa). Het is een niet vaak geziene motor maar is qua techniek vergelijkbaar aan een Kawa Vulcan.


Het is echter wel een motor die je óf mooi vind óf je vindt het helemaal niks.

imitatie indian als ik zo op google zoek, vind ze wel geinig eigenlijk..
 
Het is lastig te zeggen als je nog geen rijbewijs en/of motorervaring hebt.
Ik kan mijn motor of merk aanprijzen, maar dat zegt eigenlijk niet zo gek veel.

Toen ikzelf op zoek was, heb ik mezelf eerst 's verdiept in waar het aan moest voldoen.
Dikke cruiserlook of klassieke chopperlijnen?
Onderhoud, hoe simpeler hoe beter dacht ik.
Geluid was belangrijk, en waarom vond ik het Harley geluid nou zo mooi?
Enkele pin krukas po-ta-to of dubbele pin, plop plop geluid?
Ik ging maar 's wat luisteren op youtube.
Rijeigenschappen, comfort, afmetingen etc, je kunt ook 's wat multi-reviews en merken forums aflezen.

Consent Form | Motorcycle Cruiser
 
Laatst bewerkt:
Het is lastig te zeggen als je nog geen rijbewijs en/of motorervaring hebt.
Ik kan mijn motor of merk aanprijzen, maar dat zegt eigenlijk niet zo gek veel.

Toen ikzelf op zoek was, heb ik mezelf eerst 's verdiept in waar het aan moest voldoen.
Dikke cruiserlook of klassieke chopperlijnen?
Onderhoud, hoe simpeler hoe beter dacht ik.
Geluid was belangrijk, en waarom vond ik het Harley geluid nou zo mooi?
Enkele pin krukas po-ta-to of dubbele pin, plop plop geluid?
Ik ging maar 's wat luisteren op youtube.
Rijeigenschappen, comfort, afmetingen etc, je kunt ook 's wat multi-reviews en merken forums aflezen.

Consent Form | Motorcycle Cruiser

Goeie tip!

Thnx, dit ga ik zeker eens even uitpluizen tijdens de rustige uurtjes op het werk ;)
 
Goeie tip!

Thnx, dit ga ik zeker eens even uitpluizen tijdens de rustige uurtjes op het werk ;)

De baas zal blij zijn. :?
Trouwens achter een PC zitten is geen werk he.
Twee containers met 50 kg zakken omladen voor de lunch.Das werk.
 
Laatst bewerkt:
Met een heftruck is dat zo gedaan, op een andere manier mag toch niet van de Arbo
 
Met de regels van de Arbo valt niet te werken, volgens mij houden ze zich daar nergens aan, wat is die norm? 17 kilo ofzo?
 
Iets van net onder de 25 dacht ik, maar goed, we hebben heftrucks die het werk doen en wij proberen wel zoveel mogelijk de Arboregels te volgen, maar af en toe moet je wel afwijken
 
Ik heb het uiteraard over met de hand omladen.
Afrika wil vaak een container vol zonder pallets.
Containers met pallets vol met 50 kg zakken heb ik er tig van omgeladen naar containers zonder pallets.Dat gaat dus niet met een heftruck.Gewoon met de hand.Er zijn bedrijven waar ze schijt aan de arbo hebben.
 
En hoe is je rug nu? Niet voor niets huisman? Zwaar werk, een paar weken gedaan, maar das geen werk, das slavernij
 
Murph, omladen van containers met pallet naar containers zonder pallet is veel makkelijker!

pak je met de heftruck de pallet op en laat je 'm gewoon omkiepen, ligt de pallet bovenop, haal je die er ff weer uit, al dan niet met heftruck ;)
 
Tja, maar of je dan een efficiënte stapeling heb, betwijfel ik. Want de rekenaars zullen best berekend hebben hoeveel zakken er optimaal in een container kunnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan