Custom uitlaat laten maken, Noord-Holland

PAD

MF'er
12 jan 2009
62
22
Grootebroek
Beste,

Ik ben in het bezit van een Honda Supermagna uit '88, dit prachtige apparaat is perfect op twee dingen na. De remmen van Supermagna's zijn niet top maar daar valt mee te leven als je goed anticipeert :t en als tweede punt is het geluid matig aanwezig. Dit laatste wou ik veranderen door aftermarket producten. In totaal heb ik er drie kunnen vinden, de Lazer cut-off (niet in productie meer en erg lastig te vinden of duur) en twee van Marving (erg lelijk, wel goedkoop, 600,-).

Dus is er nog maar één optie, custom made uitlaten. Natuurlijk zal dit duurder worden maar de uitlaat voldoet dan wel aan alle eisen die ik heb. Online heb ik deze uitlaten kunnen vinden (zie foto’s) en dit lijkt mij het beste.

Nu de vraag, ik woon zelf in Noord-Holland en ben dus opzoek naar iemand die dit project kan uitvoeren. Zoekfunctie in MF gebruikt maar wat hij levert is minstens 10 jaar oud. Heeft er iemand dus ervaring in een custom uitlaat maak bedrijf het liefst in Noord-Holland?

Alvast bedankt!

full

full
 
Weet er wel een die uitlaten op maat maakt,
maar die zit voor jou aan de andere kant van het land.

Pajic racing
 
Ik zou eens contact leggen met Mario van Motomaat. Zit in lijnden (tussen Schiphol en Amsterdam). Die maakt uitlaten op maat.

Telefonisch te bereiken op 020 410 1234.
 
Dus je vindt een mooie uitlaat belangrijker dan goede remmen als ik je verhaal goed lees. :?
 
Dus je vindt een mooie uitlaat belangrijker dan goede remmen als ik je verhaal goed lees. :?

Ik bedoelde dat anders, me vorige motor had dubbele schijf voor en enkele schijf achter. Die remde strak. De supermagna beschikt alleen over een enkele schijf voor en een trommel rem achter. Hierdoor remt hij minder strak dan me oude en dat is flink wennen. Het is echter niet gevaarlijk of versleten ofzo alleen moet ik nu meer rekening houden met me manier van rijden.
 
Ik bedoelde dat anders, me vorige motor had dubbele schijf voor en enkele schijf achter. Die remde strak. De supermagna beschikt alleen over een enkele schijf voor en een trommel rem achter. Hierdoor remt hij minder strak dan me oude en dat is flink wennen. Het is echter niet gevaarlijk of versleten ofzo alleen moet ik nu meer rekening houden met me manier van rijden.

Duidelijk. Ik schrok al.
 
Ik bedoelde dat anders, me vorige motor had dubbele schijf voor en enkele schijf achter. Die remde strak. De supermagna beschikt alleen over een enkele schijf voor en een trommel rem achter. Hierdoor remt hij minder strak dan me oude en dat is flink wennen. Het is echter niet gevaarlijk of versleten ofzo alleen moet ik nu meer rekening houden met me manier van rijden.


*mijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan