custom Virago

Sourmug

Die hard MF'er
19 mei 2005
588
0
Tijdje geleden begonnen met het "customizen" van m'n Virago 1100,ziehier het resultaat :

full
 
Ziet er goed uit! :)
dacht ff dat je mijn tank had gejat :? bijna dezelfd kleur!!
Ik ben nog steeds niet klaar met mijn forward control ;(
als d'r op zit zal ik ook weer eens een foto maken
 
@ Peter S : open luchtfilter ga ik misschien volgend jaar doen in combinatie met een Dynokit stage 1 en wil dan ook half-open uitlaten.
Eerst maar eens lekker touren met m'n bike zoals ie nu is,is er een tijdje niet van gekomen wegens de verbouwing en de vakantie e.d.

@ Theatherbeest : Ik heb 'm laten spuiten in "Blue de Chine" metallic.
Meende toch een unieke kleur voor een motor te hebben... ;( :P
btw: foreward control lijkt mij ook wel wat,misschien kun je jou project eens hier op het forum publiceren ?

@ Shadow Gijsie : Ik zat te twijfelen tussen zwarte of witte wielen,in combinatie met blauw leek mij wit mooier.Ben er zelf ook best tevreden over. :Y
 
mijn fwc heb ik uit spanje overlaten komen van bikercom.com (met dank aan viragoman).
Het zijn best wel mooie pas klare dingen, maar omdat ik er een uitlaat van BSM eronder heb hangen past de koppeling met de achterrem niet, die ben ik dus aan het ombouwen.
Weet iemand nog een goeie verchromer in de buurt van Arnhem??
btw de mijne is iets donkerder en er zit meer troep op

grz.
 
Ben nu aan het nadenken over andere uitlaatdempers,iemand tips/ideeen ?

Ik wil iig half-open dempers,het mooiste zou ik vinden als er aan elke kant 1 uitlaat zou zitten,of anders 2 die schuin omhoog geplaats kunnen worden.

Wat is btw de functie v/d balanspot bij de Virago ?
 
Dezelfde als bij elke motor: géén :X :X ;)

Dan zouden ze er niet op zitten!!
Volgens mij dienen ze voor betere demping, Je hebt dan 2 eind dempers per cylinder i.p.v. 1 (maar goed daar zijn we niet naar opzoek)

Mijn BSM pijpen (street legal wel meer geluid) hebben ook een balans poort, dat zou erop zitten omdat anders de carbs opnieuw afgeregeld moeten worden???
maar daar weet ik ook het fijne niet van ... helaas...

maar die originele dempers van de virago zijn wel heeeeeeeeeeeel stil
 
Dan zouden ze er niet op zitten!!
Volgens mij dienen ze voor betere demping, Je hebt dan 2 eind dempers per cylinder i.p.v. 1 (maar goed daar zijn we niet naar opzoek)

Mijn BSM pijpen (street legal wel meer geluid) hebben ook een balans poort, dat zou erop zitten omdat anders de carbs opnieuw afgeregeld moeten worden???
maar daar weet ik ook het fijne niet van ... helaas...

maar die originele dempers van de virago zijn wel heeeeeeeeeeeel stil
:N Heb ze er bij de VMax ( 1300 cc en vet getuned ) ook laten vervallen bij alle verschillende systemen die ik ondertussen gehad heb: geen effect, loopt alleen iets minder regelmatig qua uitlaatgeluid ( dus níét qua motor !! ) Klinkt veel beter als'ie zo lekker onregelmatig roffelt :}
 
hmm,iemand een tip voor half-open uitlaten zonder balanspot dan ? :9
 
hmm,iemand een tip voor half-open uitlaten zonder balanspot dan ? :9

Ik heb ooit die dragpipes gekocht bij Higway Hawk en daar zelf RVS pijp op gemonteerd. Dan kunnen daar evt. nog van die lose dempertjes in. En dan in combinatie met een open filter...ging als een speer! Moest hem wel opnieuw af laten stellen.
full
 
Erg coole fiets, heel stoer met die witte spaak wielen, ik zou het zelf nooit zo bedenken maar als je het totaal plaatje ziet, ziet het er echt goed uit!!
Groeten Mischa
 
Terug
Bovenaan Onderaan