Custom zadel laten maken

Jeroenve

Rookie
3 apr 2021
11
3
Wie o wie weet in de buurt van Oss, Den Bosch een zadel maker die een zadel tegen een redelijke prijs kan vermaken/aanpassen of een compleet nieuw zadel kan maken?
Afgelopen week een custom Yamaha XV 1600 uit '99 gekocht maar het zadel dat daar op zit heeft zo goed als geen ondersteuning!

Wil graag wat hoger zitten en dus iets meer steun zodat m'n broek niet meer afzakt tijdens het rijden ;-)

Hoor graag of iemand hier een zadelmaker weet of een website waar ik even heen kan gaan.

Alvast bedankt!
 
Ooooh shit, bij Goedhart staat telekns een Demo.
Weet echt niet meer wie. Maar moet het perse om de hoek zijn, je hoeft er toch niet elke dag heen en zo groot is NL niet? Tijger Leathers in den haag zijn daar ook virtuoos in

 
@Rob RD ,in de buurt van Oss, Den Bosch.
heb al wat gezocht op het www maar kom inderdaad uit in Den Haag, Amsterdam, IJmuiden enz maar helaas niet in de omgeving Den Bosch.
 
Ik weet wel iemand in Veldhoven, mocht je dat wel dichtbij genoeg vinden.
 
@Migilo Ik ben eventueel wel geinteresseerd voor over een maand of 2. Als het een bedrijf is, misschien hier delen? Gratis reklame.
 
Ooooh shit, bij Goedhart staat telekns een Demo.
Weet echt niet meer wie. Maar moet het perse om de hoek zijn, je hoeft er toch niet elke dag heen en zo groot is NL niet? Tijger Leathers in den haag zijn daar ook virtuoos in

Ik heb een paar jaar terug werk van hem gezien. In één woord geweldig. Oss en Den Haag is te toch wel te doen. Dit is een klein landje. Hup in het koekblik en rijden.... 😎
 
Ik heb een paar jaar terug werk van hem gezien. In één woord geweldig. Oss en Den Haag is te toch wel te doen. Dit is een klein landje. Hup in het koekblik en rijden.... 😎
Ja, zo denk ik er ook over. Voor sommigen is 10 km te veel 🤷‍♂️ 🤷‍♂️
 
Hi,

Heb een afspraakgemaakt bij iemand in Veldhoven, staat voor eind April.
Denk dat het een aanpassen van het huidige zadel gaat worden en een stevigere opvulling.

En nee hoor, Den Haag is wat dat betreft geen onmogelijke afstand maar om even op en neer te rijden toch wel een eindje.
Liever dan iets dichter bij ;-)

Bedankt voor de reacties en leads! zodra het zadel klaar is zal ik een foto plaatsen :-)
 
En nee hoor, Den Haag is wat dat betreft geen onmogelijke afstand maar om even op en neer te rijden toch wel een eindje.
Liever dan iets dichter bij ;-)
Het heeft even niets met je wens te maken, maar ik heb geleerd dat als ik een kuil moet graven, dan graaf ik een kuil, als ik hem dicht moet gooien gooi ik hem dicht en als ik moet springen vraag ik alleen maar hoe hoog. Probeer het niet te begrijpen.
Als ik voor iets van topkwaliteit / prijsverhouding van Den Haag naar Den Bosch / Oss zou moeten stap ik in of op en ga ik... Dat verklaart een beetje mijn verbazing over dat sommigen 75 km te veel vinden om een wens in vervulling te laten gaan...
Van mijn kant vraag ik mezelf dan af: Als dit al teveel is, wat doe je dan de rest met je tijd???
 
Het heeft even niets met je wens te maken, maar ik heb geleerd dat als ik een kuil moet graven, dan graaf ik een kuil, als ik hem dicht moet gooien gooi ik hem dicht en als ik moet springen vraag ik alleen maar hoe hoog. Probeer het niet te begrijpen.
Als ik voor iets van topkwaliteit / prijsverhouding van Den Haag naar Den Bosch / Oss zou moeten stap ik in of op en ga ik... Dat verklaart een beetje mijn verbazing over dat sommigen 75 km te veel vinden om een wens in vervulling te laten gaan...
Van mijn kant vraag ik mezelf dan af: Als dit al teveel is, wat doe je dan de rest met je tijd???
Ieder z'n ding Rob, en wat doe ik met de rest van m'n tijd? werken, vrienden, andere hobby's enz.
ik laat m'n auto ook niet in Groningen apk keuren ;-) Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb m'n motor gekocht in Meppel, 140 km verderop, omdat ik die mooi vond. maar voor reparaties, verbouwingen ed zoek ik het liever wat dichterbij.
 
Beetje onderuitgezakt op de bank hangen met mijn voeten op tafel en een biertje in m'n hand. :+
Dat, en dan is het gerechtigd om een zadelmaker dicht bij huis te zoeken..

en @Jeroenve ieder zijn ding :t Wat is het in Veldhoven geworden?
 
Dat, en dan is het gerechtigd om een zadelmaker dicht bij huis te zoeken..

en @Jeroenve ieder zijn ding :t Wat is het in Veldhoven geworden?
Hoi Hoi, nou helaas heeft de zadelmaker in Veldhoven af laten weten door dat hij met ziekte thuis zit.
Beterschap voor hem uiteraard , wil eventueel op hem wachten maar mocht er iemand nog tips hebben intussen dan zijn ze welkom.

Had er wel een goed gevoel bij in Veldhoven, nette jongen en met mooie voorbeelden.
Hoop dat ie snel weer zadels kan gaan maken.
 
Ik heb een zadel laten bekleden bij De Vlinder in Eindhoven. Turkse ambachtsman, netjes en snel werk, en goedkoop (meen €70). Als ik zelf meer geduld had gehad, had 'ie er ook mooier "leer" op gedaan. Is een meubelmaker/manusje-van-alles, maar heeft er een netjes zadel van gemaakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan