Custom zadel wildstar

Inderdaad niet de meest subtiele oplossing. De Wildstar heeft daar zelf wel een mooiere oplossing voor. Kan zo op een nadere zadelplaat. Vreemde ideeën, die Amerikanen!!
 
Lijkt me met name geschikt voor kleinere rijders. Lagere zit en vooral dichter op het stuur. Is dat je bedoeling wel?
 
Ik had de meldingen voor dit topic vergeten in te schakelen, vandaar mijn late reactie...|( Dank voor jullie reacties...:}
Inmiddels offerte binnen vanuit USA: 80 euries verzendkosten, dus in totaal 350 kwijt. Gaat hem niet worden, mij net iets te duur met het risico dat het niet is wat ik verwacht..
Besloten om voor ongeveer hetzelfde ontwerp te gaan, en mijn originele zadel te laten vermaken in Den Haag bij Tijger Leathers.
Hieronder de Wildstar waar het om gaat. Achterspatbord is 5,5 cm verlaagd, en 4cm naar achteren verplaatst, dus zadel wordt gelijk ook ietsje langer.
Ik twijfel nog welke kleur sky het gaat worden; gewoon zwart of vintage bruin. En aangezien ik zelf gedeeltelijk kleurenblind ben, graag het advies van jullie of vintage bruin goed past bij de beige kleur van mijn wildstar... :}
IMG_20181020_153849-1008x756.jpg

zadel wildstar.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Aangezien ik hier helemaal nieuw ben weet ik niet of ik de vraag hier kan stellen of op een ander forum bericht.

Maar goed, mijn vraag is: Weet iemand een zadel maker in de buurt van Oss, Den bosch? en dan iemand die een compleet custom zadelkan maken tegen een redelijke prijs.
Heb hier en daar wel wat opgezocht maar schrik een beetje van de prijzen.

Het probleem is dat mijn huidige custom zadel te weinig steun bied en te laag is voor mij, daarom of helemaal aanpassen of een compleet nieuw zadel laten maken. budget is tussen de 200 en 600,-.

en ja er zijn er wel een paar maar die zitten nog al ver weg van waar ik woon, daarom ook de vraag ergens in de buurt van Oss , Den Bosch.

Ik hoor graag of jullie iemand weten of een link naar een website!

Alvast bedankt!
 
Ik had de meldingen voor dit topic vergeten in te schakelen, vandaar mijn late reactie...|( Dank voor jullie reacties...:}
Inmiddels offerte binnen vanuit USA: 80 euries verzendkosten, dus in totaal 350 kwijt. Gaat hem niet worden, mij net iets te duur met het risico dat het niet is wat ik verwacht..
Besloten om voor ongeveer hetzelfde ontwerp te gaan, en mijn originele zadel te laten vermaken in Den Haag bij Tijger Leathers.
Hieronder de Wildstar waar het om gaat. Achterspatbord is 5,5 cm verlaagd, en 4cm naar achteren verplaatst, dus zadel wordt gelijk ook ietsje langer.
Ik twijfel nog welke kleur sky het gaat worden; gewoon zwart of vintage bruin. En aangezien ik zelf gedeeltelijk kleurenblind ben, graag het advies van jullie of vintage bruin goed past bij de beige kleur van mijn wildstar... :}
Bekijk bijlage 1363638
Bekijk bijlage 1363637
vintage bruin staat prachtig bij je kleur van de wildstar zegt de deskundige waaraan ik mijn adviezen vraag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan