Custom

Reed je vanmorgen toevallig met je zelfbouw motor over de a12 richting Den Haag?

Kwam mij namelijk iets geels voorbij waar een hoop herrie uit kwam :)
 
Toffe bak,

Over schoonheid valt te twisten, zoals in de vorige berichten.
Maar je rijdt zeker iets aparts. En dat is het belangrijkste. Eindelijk eens iemand die wat met zijn fiets durft te doen.

:}
 
stupid2.gif
Kvind ut ook wel een apart ding. Je valt idd wel op met deze motor.
 
Goed webadres is dat. Staan waanzinnige Honda Choppers op. Mijne staat er niet op, nooit de moeite genomen om een foto en verhaaltje te mailen. Wat er wel opstaat is tekst en fotos over hoe ik mijn forward control op mijn \"Bitch\" heb gemaakt: http://hondachopper.com/verver.html ( en Pr3d8or - hier op het forum - heeft die pagina weer in het Nederlands vertaald heeft en op zijn site gezet: http://www.geocities.com/pr3d8tor/hondachop/fcontrol/build).
Jouw chopper?? Hmmmmmmm..........gelukkig, smaken verschillen ;) Niet onaardig bedoeld, er wordt tenslotte gevraagd wat men er van vindt. Ik ben allang blij te zien dat er meer is in het Nederlands chopperlandje dan \"bolt-on\" shit en franjes!
 
Laatst bewerkt:
wel aparte bike, zo geel..

... alleen hoop ik voor je dat je geen witte of lichtgekleurde motorkleding draagt wanneer het gaat regenen.
 
ik heb je motor eens bekeken , en ik kwam tot een conclusie : \"I\'d hate to be your arse!\"

maarja comfort doet er niet toe , jij rijd waarschijnlijk alleen als je zin hebt , het is voor mij of de motor of OV. ;(

maare knap hoor als je zoiets zelf kan maken , ik ken iemand die heeft in 1,5 jaar een harley frame en tank gebuikt ( mototblok ook dacht ik )
en die had hem af , de volgende dag had hij en bod van 35.000 , dus mooi niet dat ie em wegdoet he\' !!! :]
 
k kan die site niet openen, kan iemand ff naar me sturen ofzow

k wil zelf ook bouwen, ben 17, heb €25000 nodig voor de onderdelen, ook nog eens een werkplaats in de buurt ( woon in muiderberg ) iemand die dat kan geven of iig een deel ervan, alvast bedankt
 
Terug
Bovenaan Onderaan