Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ja de een wil dit de ander dat.Heb liever carbon dan chroom
Inderdaad, iedereen heeft zijn eigen smaak en dat moet je waarderen en in waarde laten !!Ja de een wil dit de ander dat.
Je zou ook gewoon kunnen zeggen dat het een knappe fiets is toch?
Ben pas in Antwerpen geweest ( en ben daar gelijk gespot door Stoef ) en kon me niet voorstellen met wat voor soort motor je daar prettig zou kunnen rijden met al die kasseien en die tramrails, wat een klote wegdek!\'k moet toegeven (maak me nu niet af SS-gasten) die laatste Intruder spreekt me wel aan om eens een terrasje mee te doen.
Wel niet in Turnhout op de markt met al die kasseien.
Van mij mag alles.V8, ik dacht gelijk aan een HD toen ik in je sig. V2 zag staan, sorry. Vooroordelen ( zoals zo snel gebeurt ). Ook de fiets die jij gepost hebt in de post hiervoor is een vette fiets ( ook de Yamaha trouwens ). Is dat de V2 van jou? Kan het op het icoontje niet goed zien ( is ook weer ander topic).
Het leven is zeker mooi als je een V8 rijdt, enne.....een V4 ipv V2 mag zeker ook wel?![]()
]
OOkK MOOI INTRUDERTJE..
Zeker mooi ding, maar kan je daar nog mee de bocht om? Lijkt weinig grondspeling over te houden... Zonde om meteen de uitlaat klem te rijden bij de eerste bocht naar rechts... En met die gezellige drempels tegenwoordig (op sommige plaatsen onderhand een dubbele stoeprand, zo steil en hoog) lijkt me ook dat je in de problemen komt... Beetje net als te ver verlaagd blik... De motor in de beginpost lijkt me iets praktischer in het dagelijkse verkeer.Wat is er nou mooier dan een flink omgetimmerde Intruder??
{plaatje, zie het oorspronkelijke bericht}